PS. Mihin hintaan käytettyjä ajovarusteita kanttis lähteä kaupustelemaan? Prosentuaalista hintaa lähinnä kyselen, es mes satkun rotsi ja satkun housut.
Halvemmaksi varmaan tulee ne normi lasit ostaa mut kyllähän noita ajolaseja löytyy moneltakin valmistajalta mutta itse en nyt muista muutakuin bobsterin ja noi muut joita myy eurobiker (ja valikoima on runsas kuten huomaat) ja siis varsinaisesti ei taida olla ajoaurinkolaseja olla olemassa mutta löytyy noita normaaleja laseja mihin saa tumman linssin ja muunki värisiä vaihtolinssejä lisävarusteena tai suoraan kaupanpäällisenä.Ihasproblem kirjoitti:Mutta itse asiaan. Eli tulipahan huomattua, että eivät mahdu omat aurinkolasit kypärän kanssa päähän. Joten onko olemassa jonkinnäköisiä "ajoaurinkolaseja" ja mistä voisi löytää? Vai ostanko vain jotkin ohutsankaiset aurinkolasit?
aeroxman kirjoitti:Mistä porukka on ostanut ajohanskoja halvimmillaan? Hakusessa olis sellaiset että kesällä sais ajella. Ehkä myös hieman viileämmille ajeluille mutta pääosin kesäksi. Mitään 100€ hanskoja ei minun budjetilla ostella (enkä ostelisi vaikka varaa oiskin). Oisko budjetin katto sellane ~20€. Kellään kokemuksia näistä halvoista hanskoista?
JD29 kirjoitti:minkäs laisia ''ajolenkkareita'' suosittelisitte? mahollisimman kevyet ja sellaset jolla sais parhaimman tuntuman takajarruun ja vaihdepolkimeen, mutta kumminki panssaroitu
_piikkki_ kirjoitti:Suositelkaa jotain lyhytvartisia ajokenkiä jotka maksaa alta 150e