Puuro kirjoitti:Montas sataa kilsaa oot Bacon kyykyllä ajanu, ku noin hyvin näytät pystyvän vertailemaan? Ainakaan pyörätietojen mukaan et oo omistanu yhtäkään Sanon nyt vielä kerran, että siihen ajoasentoon tottumiseen menee jonkun aikaa. Itsellä meni joku vajaa viikko, että totuin oikeesti kunnolla. Eli en jättäisi kyykkyä hommaatta sen takia, että ensimmäisen kilsan jälkee tuntuu vähä klohmolta.
Sen verran että olen päättänyt oman kantani (huomaat varmaan IMO IMO IMO viestissäni), sen että tykkään enemmän smoton asennosta. Ongelmaa?
Ja kuitenkin puhuin vain omasta mielipiteestäni, eli että kunhan sais sopivat välitykset Husquun niin nauttisin kyllä 80kmh alueilla matka-ajosta. Minulla ei kipeydy muut paikat kuin perse pitkällä matkalla. Vaikka just on hartialukkoasentoon taivutettu tanko ja kahvat, niin ei hartiat kipeydy, mutta autokoulun pyörällä kipeyty 1h ajossa 0.o Ilmanvastus ei todellakaan ole ongelma 80km/h, ja saa olla vitusti sivuttaistuulta että haittais, pikkutuulet ei tunnu missään.
Eli mulle toi supermoto istuu vaan paremmin matka-ajoonkin, kun nyt tykkään vaan siitä. Toki sitten kun mennään kovempiin nopeuksiin niin on eri juttu, mutta näin mulla. Mä en ole mitään faktoina esittänyt vaan omina mieltymyksinä joten ei pitäisi olla ongelmaa.