poliisilta ajo-oikeuden korottamista A1-A2. Muulloin jos täyttää vasta 19.1.2013 tai sen jälkeen, niin pitää käydä 2 teoriaa ja 5 ajo-opetusta. vittu pilas melkee päivän tää paska TraFin kirje.
-vsk- kirjoitti:Noin nyt se on sitten varmaa että jos täytät viimeistään 18.1.2013 18v, niin voi hakea
poliisilta ajo-oikeuden korottamista A1-A2. Muulloin jos täyttää vasta 19.1.2013 tai sen jälkeen, niin pitää käydä 2 teoriaa ja 5 ajo-opetusta. vittu pilas melkee päivän tää paska TraFin kirje.
AKWM kirjoitti:Eipä tuolla enää väliä, nimittäin inssi aika tarkalleen 24 tunnin päästä. Jännittää tosi paljon. Voin vaan kuvitella sitä tärinän määrää kun lähtee konttorille huomenna aamulla.. Viimehetken neuvot nyt on kysytty jo moneen kertaan, eli pään pyöritys, jalankulkijat, nopeusrajoitukset ja yleinen rauhallisuus. Muita vinkkejä?
Trompo654 kirjoitti:AKWM kirjoitti:Eipä tuolla enää väliä, nimittäin inssi aika tarkalleen 24 tunnin päästä. Jännittää tosi paljon. Voin vaan kuvitella sitä tärinän määrää kun lähtee konttorille huomenna aamulla.. Viimehetken neuvot nyt on kysytty jo moneen kertaan, eli pään pyöritys, jalankulkijat, nopeusrajoitukset ja yleinen rauhallisuus. Muita vinkkejä?
Jos sää hervannan katsastuskonttorille meet tekee se nii muista ainaki lukonmäen risteys, jossa sieltä lukonmäeltä tulijoilla on etuajo-oikeus ja sitte jos hallilaan meette nii siellä on aika paljo tasa-arvosia
-vsk- kirjoitti:Noin nyt se on sitten varmaa että jos täytät viimeistään 18.1.2013 18v, niin voi hakea
Puukäsi kirjoitti:-vsk- kirjoitti:Noin nyt se on sitten varmaa että jos täytät viimeistään 18.1.2013 18v, niin voi hakea
No eihän me tosta puhuttukaan kuin vain edellisellä sivulla...
Daisarit kirjoitti:Kyllä mulle kerto aina suunnan, tosin välillä piti opasteista katsoa mihin käännytään jne. Eiköhän maiharit kelpaa? itellä oli kyllä ihan ajokengät jalassa mutta ei se inssi edes tarkastanu mun varusteita tai mitään.
AKWM kirjoitti:Daisarit kirjoitti:Kyllä mulle kerto aina suunnan, tosin välillä piti opasteista katsoa mihin käännytään jne. Eiköhän maiharit kelpaa? itellä oli kyllä ihan ajokengät jalassa mutta ei se inssi edes tarkastanu mun varusteita tai mitään.
Mutta eihän suunnistusvirheillä ole väliä? Koska ei voi olettaa, että tuntee paikkaa jossa ajetaan. Tuleeko heti hylätty, jos ajaa esimerkiksi vahingossa suoraan, vaikka piti kääntyä oikealle?