Ei terve, taas tätä "ekana liikennevaloissa" -epäonnea! Tällä kertaa Helsingin keskustassa niinkuin jo aiemmin mainitsin, olin ekana isossa risteyksessä valoissa ja just ku alkaa vaihtuu vihreeks ja kaasuttelin siinä ni napsahti kaasuvaijeri poikki Iski hirvee paniikki ku takana 20 autoo tööttäilee ni piti alkaa sitä vaijerii repii kahvasta irti että sais vaijeria vetämällä hönkää! Ihan mielenkiintoinen 15km kotimatka muuten ilman kaasukahvaa ja vaijeriki oli niin rasvanen ettei tahtonu pysyä näpeissä
Kyllä vituttaa kun koulut alko nii alkaa taas tää perus paska ma sataa ti, ke, to, pe, la ja sunnuntaina, joka päivä sataa :):):) ja jos joku on varmaa nii arki öinä ei varmasti sada!
apeka kirjoitti:Kyllä vituttaa kun koulut alko nii alkaa taas tää perus paska ma sataa ti, ke, to, pe, la ja sunnuntaina, joka päivä sataa :):):) ja jos joku on varmaa nii arki öinä ei varmasti sada!
Niin ite huomannut kanssa tuon ja sunnuntaina ei ole koskaan hyvä sää mutta lomat poikkeus
Eilen paukahti montulla ajellessa etuvanteesta laakerit paskaksi. Mukava sitä oli sitten körötellä 20kmh viidentoista kilsan matka himaan. Vieläkin vittumaisempaa on, että koulut alkavat tänään ja vanteiden vaihto vieläkin meneillään. Ja varmistamaan vitutuksen, etujarrulevyn viimeinen pultti on niin prkeleen hankalassa paikassa, että tässä nyt puoli tuntia koittanuut saada sitä paikalleen. Vittu.
Kaikki hauska on kiellettyä. -Suomen tieliikennelaki
En kyllä muista että ois ikinä kyrpiny näin lujaa. Rupesin laittamaan xenoneita kiinni ja kaks tuntia kattelin niitä osia pöydällä ja sitä kämästä käyttöohjevihkoa. Sitte aloin laittaa johtoja kiinni ja yksi johto jäi ylimääräseks. Sellanen lyhyt musta silmukkapäinen piuha joka ilmeisesti olis pitäny laittaa akkuun kiinni mutta millä se nyt sinne olis ylettynyt. Sitten kun sain kaikki jollain tavalla kiinni ja olin laittamas polttimoa umpioon, niin aloin miettiä että milläs vitulla sen saa kiinni sinne. No ei millään. Liimalla ja teipilläkö se sinne olisi pitäny patentoida? Enkä edes saanut sitä polttimoa palamaan millään ilveellä.
Neljä tuntia siihen tuli käytettyä eikä mitään saatu aikaan. Lopulta sitten alko vehjettää siihen mallii että työkalut lens ja nyt paikallaan on se alkuperänen polttimo. Ei enää ikinä xenoneita. Ai nii, ja huomenna alkaa koulu
Sama kävi mielessä mutta ne ohjeet antoivat ymmärtää että se tulee akulle. Eniten silti nakertaa se polttimon kiinnitys... En sitte millää älyä, että miten sen saa siihen umpioon kiinni Miksi kaikilla on tuollaiset normaalit polttimot noissa xenonsarjoissa, ja mulla se on sen sellaisen muovin sisällä ilman mitään kantaa?
Kyllä tuolta Xenonkaupasta H4 tuli tilattua, siitä en sitten tiiä että onko siellä päästä menty tyrimään, itse en myönnä mitään. Mutta ei se polttimo sentään tollanen oo kuin kuvassasi, vaan tuon näköinen. Tässä on vaan varmaan joku kikka, jota en ymmärrä
Näin taas.. Olin vaihtamassa Derbiä Yamaha YZ/DT:hen, mutta sitten ostaja ei vastaakkaan pariin päivään mun viesteihin ja sitten kun kysyn siltä, että mitä meinas vaihdon kanssa, niin pamauttaakin, että huomenna joku tulossa katsomaan pyörää, eikä ilmottanut mulle mitään, eikä varmaan olisi ilmottanutkaan, jos en olisi kysynyt.
Sinuna en ois niin huolissani tosta sekasikiöstä pommista kun ostat detsin ni osta nyt ees oikeella detsin tekniikalla niin ei mee omistajan virityksistä sormi suuhun. Detsinki koneesta lähtee tehoo ihan tarpeeks kevariks niin että teho/painosuhde on kyllä kohillaan.