Mutta se nelari on myöskin painavampi jne.. Ei tää keskustelu johda mihinkään, eikä kuulu enää tämän otsikon alle. Molemmissa on omat hyvät ja huonot puolet, joka osa-alueella. Mutta jos tarjotaan vaikka tuhat kuutioista 4t kyykkyä ja 500cc 2t kyykkyä niin kenenkään tuskin tarviaa pitkäänkään miettiä kumman ottaisi? Mutta jos tarjotaan 125cc 2t ja 250cc 4t niin silloinkaan tuskin paljoa mietittäisiin.. Mutta 125cc 4t ja 2t välillä voi olla hyvinkin vaikea päätös valita se "oikea" vaihtoehto itselle. Ja totta, 4t alkavat yleistymään sekä kisoissa, että kadulla. Mutta, ketä kiinnostaa? Katulaillisissa piikeissä ne kuutiot on rajattu siihen 125, joten on jo itsestään selvää että siinä 2t versiossa voi olla puolet enemmän tehoa, joka on aika paljon. Että eiköhän anneta tämän keskustelun jo pikkuhiljaa hiipua, koska tää on suoraan sanottuna helvetin tyhmää, koska sekä 4t että 2t omaa omat hyvät ja huonot puolensa, se on fakta. Katukäytössä kumpikaan ei ole huono valinta.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."