Lexi kirjoitti:Kyllä ne 2-tahdit silti vakionakin nelareita tehokkaampia on...
Ja vois sanoa näin että jos kuuntelet aivojas niin valitset nelarin, jos taasen sydäntäs niin 2-tahdin
Esitän eriävän mielipiteen. Oli joku video joskus, missä testailtiin A1 tehoissa olevaa Mitoa ja YZF-R125:sta. Ajettiin pari kierrosta radalla ja otettiin tulokset; Yzf oli muistaakseni sekunnin tai pari nopeampi, mitä Cagiva. Olis kiva joskus saada ihan kunnon penkkitulokset A1 tehoisista 2T pyöristä, niin vois vertailla vähän nelareihin..
Mutta jos nyt lähtökohdaksi pidetään rahaa, niin nelari. Minkälaista ajoa sulla tulis suurin osa? Taajamassa voi olla 2T enskalla melko.. Hauskaa ajaa, tutulla on em. Husse. Kyllä se tahtoo vaan karstottaa moottorin, jos ei välillä käy antaa runtua kunnolla (Esim monttu tai vastaava)
Jos täystehoiseksi pelkäät laittaa, niin osta ihmeessä nelari. Loppujen lopuksi mäntäsarjakin (Sis. stefat ym) Husseen tulee maksaan melkein 200€? Ja jos kilometrejä tulee kunnolla, niin noita mäntiäkin kuluu yks jos toinen.
Nettimotossa oli muistaakseni joku 250cc 11kW papereissa oleva Husse, osta pois!
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.