Joo oikastaas tää ni ei kaikki luule että cebari oikeesti leipo. Sen verran huonoa tuuria, että kytkinkopan puoleinen kmpiakselin mutteri oli irronut ja itse mutteri oli haukannu alumiinisen kytkinkoppaan kiinni. Mutteri kireeseen takas ja kone pyörii kuin uusi.
Ei oo brandtin mukaan tällasta tapausta ollut tai ei ainakaan muista. Ois mulla ollu uus kytkinkoppakin, mutta sitä ei tarvinnut kun nappas kiinni onneks vaan 30km/h vuhissa. Tästä lähin öljynvaihtojen yhteydessä toi kireys tarkistetaan, hngenvaarallinenhan tuo on isommassa vauhdissa.
Ps. Brandtin kanssa sovittiin, että saadan ite purkaa kone, eli heiltä löytyy joustoa vaikka takuunalainen peli.
Mut onneks oli ilmanen hoitaa eikä kaaduttu tuon takia niin ei tule konkurssia tähän jo valmiiseen konkurssiin
loppu hyvin kaikki hyvin, öljyt huuhtelemalla sisään ja ei muuta kun ajoo