Vaikea ottaa, kun 1. Ei ole kameraa ja 2. Ei ole korttia vielä, niin ei pääse testaamaan kunnolla huippuja, mutta nelariksi kiihtyy todella hyvin ja sen on todennut muutkin kuin minä.
1. Kamera lainaan kaverilta 2. ota edes kiihtyvyydestä videota niin saat väittämillesi faktualista pohjaakin. Ei kovin vakuttavalta se turbohöpötys vaikuttanut tuolla toisessa topicissa
Otetaanpa nyt ihan rauhallisesti puolin jos toisinkin, ei sen mopon kulkeminen tai kulkemattomuus mikään elämän ja kuoleman kysymys ole. Ja kyllä, piikit ovat myös mopoja ainakin puhekielessä.
1. Kaverit asuu niin kaukana 2. Turboa ei näillä näkymin taida tulla, koska raha on esteenä. Ja mistä kohtaa se mun "turbohöpötys" ei vakuuttavalta vaikuttanut? Mulla oli jo paikkakin mistä oisin osat tilannut.
Andis
Pyörä:
VW / EX Derbi Senda SM 125 4T -05 / Derbi DRD R/SM -03 / Solifer SM -85 / Rieju RR -01 / EX Yamaha DT50x -06
Mutta se toteutus ei ookkaan ihan mikään bolt-on! Ja mun Derbi ei välillä saavuta sitä satasta ees yks päällä . Pitäis laihduttaa ja kutistua, nii alkais kulkemaan
Joo, on se parempi lopettaa tuo offtopic, mutta lisään tähän vielä sen, että se räsä nosti keulan, kun vaihtoi kytkärillä kakkoselle, en vaan nyt muista mikä eturatas sillon oli kiinni
Lopettakaa ny saatana jo.. Selvittäkää asiat YV:llä riksun kans niinkuin minä tein, jos jää hampaanväliin jotain. Modet on tainnut jo kolme kertaa muistuttaa.