eipä oo ku kerran tarvinnu oottaa osia ja sillon ne kyllä ilmotti että tuotetta ei oo hyllyssä että ootatko vaikko pistetäänkö ilman pyttyä ja mä oottelin eikä siinä kauan aikaa menny että tuli pyytyn kans
tsacyour kirjoitti:tessumopomies kirjoitti:Pystyykö tuon Scatterin kautta tilamaana osia esim. Amerikasta? Jostain kuulin, että tämä ois mahdollista.
Mailaa/soita ja kysy.
tsacyour kirjoitti:tilasin ledilipan ja takalokasuojan husseen tiistaina niin katotaa millo tulee.
joppeli kirjoitti:Soitin ja kysyin variaattorin hihnan mittoja kun surkeassa verkkokaupassa ei näy niitä, vastaus oli en mä tiä, jos sua sellainen kiinostaa nii tilaa sieltä netin kautta.
Just sen mä halusinkin tietää.
Tilasin kuitenkin remmin, ja vaikka tekstit sano että sopisi niin eipä sovi, aivan liian lyhyt.
Nyt ei ketään saa puhelimella kiinni.
Olenpahan yleisesti suomessa vit****nut kaikkiin näihin skoba-osa liikkeisiin, että nyt ja jatkossa tilaan osani maailmalta suoraan. Pistin uuden remelin tilaukseen saksasta Louisilta. Ja oli muuten halvempikin mittoineen päivineen. Muutenkin valikoima ja nettikauppa on ihan toista tasoa näiden suomen näpräilypuljujen kanssa.