Saimpaha sodan aikaseks
En ny sanos et toi oma pyörä mitenkää paras on, Hondassa on kyllä helvetin luotettava tekniikka mutta ajettavuudessa toi on kyl iha kivikaudella räsään verrattuna.
Itellä ei ole hussea vastaan mitään, konseptina vitun hyvä idea, hyvä alusta, kevyt, halvat osat, kireä ulkonkö ja teho täydellinen perus katulaiska, josta saa rahalla KTM- killerin. En itsekkään keksisi parempaa.
Aika monella kaverilla nyt vaan sattuu olemaan Husse ja oikeastaa jokaisella on jotain ongelmaa niissä, ihme sähkövittuiluja joiden takia ei lähde käyntiin tai toimii huonosti ja aika moni on leiponut tai hajottanut alakerran. Ja ei voi pistää kaikkia kuskin osaamattomuuden ja huoltotaidottomuudenkaan piikkiin, pari kaveria osaa huoltaa rossivehkeensäkin ihan itse ja rakentelevat autoja yms. Tunnen henkilöt sen verran hyvin että tiedän heidän osaavan tehdä näitä juttuja, jopa paremmin kuin minä itse. Aika moni kaveri myös kilettänyt rotaxinsa, kahdella mennyt muovirattaat, toisella 7tkm ajetusta ja toisella 20tkm, esim. hondassahan vaihtoväli on jotain 100tkm-tsiljoona. Ja vasta viime viikonloppuna ajoin yhen kaverin uudenmallin RS:ää, helvetin hyvä ajaa. Mutta taas vaihteeksi kun puhe meni koneeseen niin olihan se vetäny pullatki viime kesänä, ihan ilman fiksua syytä. Toikaan kaveri ei ihan käsi ole.
Noita pyöriä on tutuilla sen verran että voi tehdä vähän edes kestävyysvertailua, esimerkiksi TM:stä tota on helvetin vaikea tehdä koska yhdellä jätkällä on vaan sellane ni vaikka leiposkin niin voidaan puhua yksilöviasta. Ohan itselläkin 300tkm ajettu TOIMIVA ooppeeli, tosin se ei kerro että ooppeli ei ole paska auto. Tarkoitus ei ollut mollata x merkin pyöriä, mutta omien kokemuksie mukaan vähän sama kuin vertaisi Fiattia Toyotaan, samankaltaista tekniikkaahan nämä kaikki vehkeet ovat, mutta kaikkihan tietää kumpi noista kahdesta kestää ajoa ja kumpi ei.
Itse en omaa pyörää lähtisi kehuman, oli ehkä yksi karuimpaa kohtelua saaneista nasseista mitä olen nähnyt, mutta kone on toiminut erittäin hyvin kun liatoin sen läjään, kuinka moni europelillä ajava voi sanoa pyörässään olevan yli 40tkm ajettu vakiokietari, joka on täysin iskussa? Ei tuo mikään paras ajonautinto ole, mutta liikuttaa eteenpäin luotettavasti.
Tämä kaikki on omaa kokemusperäistä faktaa, mielipiteitä en sotke mukaan, sillä itselleni on yksi paskan hailea millä liikun, en suhtaudu kovin tunneperäisesti noihin kulkineisiin. Ajaisin Aprilialla jos en olisi saanut siitä niin paljon huonoa palautetta tai olisi ollut mukana remppaamassa kavereiden pyöriä.
Loppuun sitten miete, jos kerran kaikki pyörät kestävät samallaviisiin samassa käsittelyssä: Kuka vittu ostaa sitten pc25 Hondan kun Ducatissa on munaa vaikka muille jakaa ja aivan eriluokan ajonautinto, nämähän ovat siis yhtä luotettavia.
Jos jotakuta jäi vituttamaan erittäin paljon niin laittakaa yv ja haukkukaa homoksi, itelle ihan vitun sama
Eikä kiinnosta jos jonkun husse on kestänyt jo 6 miljoonaa kilsaa ajoa, itse en puhu yksilöistä.
Jos jokainen on tyytyväine omaan pyöräänsä, niin hyvä juttu. En ala neuvomaan kenellekään mikä pyörä pitäisi ostaa. Jos tuntuu hyvältä niin ajakaa ja antakaa kenkää meikäläisenki puolesta, tärkeintä on että on hyvä olo ja pääsee liikkelle. Yksi tuttukin on tyytyväine vaikka ajaa RENAULTILLA, vittu miettikää