Mutta hyvät ihmiset, tutkikaa reitit etukäteen, painakaa paikkojen nimiä muistiin ja seuratkaa tienviittoja.
Niin minä tein ja kerran koko 2 000km matkalla ajoin harhaan. Joo, kävin "big cityissä" kans, joskin puoliksi vanhalta muistilta, ekaa kertaa itse kuskina.
Ajokaudelta 2013 jäi kaikenkaikkiaan aika hyvä maku suuhun -kiinnileikkauksesta huolimatta-, tuli kivasti kesätöistä tavaraa, mikä taas peilas aika hyvin tohon bensatilanteeseen. Opin uusia asioita moottoripyöräilystä, mm. maantiematkailun, hätäjarrutuksen oikeassa tilanteessa ja liukkaan kelin tilanteita maantienopeuksissa.
Myös teoriapuolta kävin autokoululla muistelemassa, miten jokin asia nyt menikään ja suosittelen kaikille! Ainakin mulla on hyvät välit autokoulunopettajaan, tuumasi, että ilman muuta tule seuraan teoriatunnille ja virkistään "vanhoja" asioita.
Odotukset kaudelta 2014 ehkä päälimmäisenä tuleva Norjan reissu (Nordkapp), tällekin reissulle on laskettu noin 2 000km aikaa, viikossa pitäis tuo reissu hoitaa, joka syö vähän mieltä, mutta eihän tuossa jää päivää kohti, kuin noin 400km (viidelle päivälle), eli aika realistinen tavoite. Myös 2014 tulee olemaan viimeinen ajokauteni kevarilla, kyseinen kesä tulee olemaan myös muulla tapaa ikimuistoinen, ei liity moottoripyöräilyyn käytännössä ollenkaan.
Ehkä isompaa pyörää, kun talous antaa periksi. Kova heppu saa olla, joka maksaa noin vitosen mp:n auton ja muiden päälle..
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.