Eli toki ne on vanhempia eli uudemmat varmaan on jämäkämpiä ajaa kun on isompia mutta aika leluja nuo vanhemmat.
aksim97 kirjoitti:cebarit tuntuu olevan halpoja, mutta ei oo kuulemma yhtä hyviä mutkateillä kun ysäri?
Kolmetoista kirjoitti:Ei kannata pyörän hommaamisen kanssa sitten hätäillä, muista se. Kokemusta on. Ite kun oon rauhassa ja ajatuksella noita selaillu, odotellu hyvää yksilöä ja tehny kaupat nopeesti niin oon saanu mun molemmat pärrät todella hyvään hintaan uutta vastaavina Yzäreitä kyllä on myynnissä vaikka kuinka monta, kevättä myöden tulee lisää joten kannattaa katella rauhassa, ajamaan kun ei vielä kuukauteen pääse. Tietenkin jos tuo yksilö sua miellyttää niin hae pois. Voi hyvinkin kestää yli 10tkm ilman isompaa vikaa tai sitten levitä heti keväällä käsiin..
Blacklake kirjoitti:Täysin pakollinen sivukommentti. Itse pidän ainoana mahdollisena vaihtoehtona Aprilia Rs:ää, olkoon sitte 2 tahti tai 4 tahti. Kaikki muut Tzr:ää lukuunottamatta ovat kapeampia kuin äitini polkupyörä, eikä takarengas ole kyllä yhtään hääppösempi, mikä on mielestäni aika helvetin neitimäisen näköistä. Tosin olen maalaisjuntti jonka mielestä skootterit pojilla ovat maailman homointa kans, joten koittakaa ymmärtää.
Kyllähän jumalauta kyykyn pitää olla leveä, eikä sellainen joka mahtuu hiirenkolosta sisään. En tosin ole ikinä cbr:llä tai vastaavalla vekottimella ajanut, paitsi pari kertaa RS:llä ja olihan se aika kivaa. Voihan sillä varmaan olla aika mukavaa ajella mutta on se silti aika lapsellisen näköinen.
Jos hankkisin 125 kyykyn, se olisi RS, tai jos pitäisi olla 4-tahti niin RS4. Muita en edes harkitsisi.
Onhan se ymmärrettävää kun maailmasta löytyy poikia jotka kehtaavat pompata skootterin kyytiin, niin kai sieltä löytyy ihmisiä jotka nauttivat CBR:stä tai YZF-R:stä, mutta tämä on vain oma randomi mielipiteeni.
Itse olin tosiaan 2T Rs:ää hankkimassa, mutta eihän semmosella kylärinkiä kierrellä, niin ostankin sitten Apikka Sx:n, saapahan päristellä.
Jupesetä kirjoitti:Ite olen ajanut CBRllä paljon soramaanteitä ja metsäautoteitä ilman mitään ongelmia. Uskaltaa ajaa ihan vauhdikkaastikin, satastakin olen ajanut hyväkuntoisella soratiellä. Cebaria kehtaa myös soramontullakin ulkoiluttaa, mutta hiekalla loppuu ominaisuudet kesken mikä on hyvinkin ymmärrettävää.
Eräällä soramaantiellä kun ajettiin niin kaveri smotolla jäi pahasti jälkeen kun ei uskaltanut ajaa vaikka oli vasta lanattu tie!
ysäri kirjoitti:Jos kukaan on kokeillut ajaa katupyörällä esim. mökkitiellä, voi kertoa kokemuksiaan. Helpottais valitsemista paljon.