mize96 kirjoitti:ei ole laillista, sun pitää käyä katastaa se 11kw sitte se on laillistaZonatan kirjoitti:Kertokaas muuten että onkos minun laillista ajaa omalla kemmulla kun papereissa lukee kevytmoottoripyörä ja 21kW? '90 vuoden 125 Yzi kyseessä ja A1-kortti.
AapoV kirjoitti:Oisko toi 1,5-3kk?
KUISKUIS kirjoitti:mize96 kirjoitti:ei ole laillista, sun pitää käyä katastaa se 11kw sitte se on laillistaZonatan kirjoitti:Kertokaas muuten että onkos minun laillista ajaa omalla kemmulla kun papereissa lukee kevytmoottoripyörä ja 21kW? '90 vuoden 125 Yzi kyseessä ja A1-kortti.
Taas tämä tilanne, kaverilla joskus kevariaikoina oli kanssa YZ missä papereissa yli 11kw. Poliisit pysäytti, oli viemässä tehojen takia korttia yms yms kunnes lopulta tutkivat asiaa tarkemmin ja tää kaveri muistaakseni jonkun lapun vielä sai että voi myöhemmin samantapasessa tilanteessa näyttää että laillisesti kevarikortilla sitä ajelisi..
Stål kirjoitti:KUISKUIS kirjoitti:mize96 kirjoitti:ei ole laillista, sun pitää käyä katastaa se 11kw sitte se on laillistaZonatan kirjoitti:Kertokaas muuten että onkos minun laillista ajaa omalla kemmulla kun papereissa lukee kevytmoottoripyörä ja 21kW? '90 vuoden 125 Yzi kyseessä ja A1-kortti.
Taas tämä tilanne, kaverilla joskus kevariaikoina oli kanssa YZ missä papereissa yli 11kw. Poliisit pysäytti, oli viemässä tehojen takia korttia yms yms kunnes lopulta tutkivat asiaa tarkemmin ja tää kaveri muistaakseni jonkun lapun vielä sai että voi myöhemmin samantapasessa tilanteessa näyttää että laillisesti kevarikortilla sitä ajelisi..
No en tiedä mitä se poliisi oikein meinas mutta ei ole laillista. Ihan samalla tavalla ku minä en saa ajaa 35kw mopoa kun on pikkuA eikä A2. Lait muuttuu mutta sun kortti ei eikä uudella A1 kortilla saa ajaa kun 11kw pyöriä vaikka vanhalla A1 kortilla saakin.
ville69 kirjoitti:Mulla oli aika samaillainen tilanne, ohitin siviili 105@50, pysähdyin heti ja tyhjätie niin ei tehnyt törkeää liikenneturvallisuuden vaarantamista, selvisin 120€ sakolla 6vk kortin menetyksellä. Sulla tosiaan tilanne aika toinen, voi olla pitkäänkin kortti poissa.