Mutta itse asiaan niin pikkunen alinopeus joku 5 kilsaa aika hyvä ja päätä pyörität paljon ja ryhmityt oikein eli vilkku peili vilkasu ja ylipäätään rauhassa vaan ajat ni hyvin se menee.
MeRiejusta kirjoitti:Tänään kävin aamulla anomassa harjoitusluvan, ja myöhemmin päivällä toimitin vanhempien suostumuksen laitokselle ja kirjoitti siinä samalla sitten luvat Nopeaa toimintaa
Peraa_ kirjoitti:Saattaa olla väärä alue, mutta kysyn kuitenkin täältä.
Olen siis 19-vuotias, jo autokortin omaava, henkilö. Tänään minulle tuli postissa uusi ajokortti. Syy tälle uudelle ajokortille on minulle hiukan pimennossa. Kuitenkin eniten uudessa kortissa minulle pisti silmään että minulle on merkitty moottoripyöräkorttiluokaksi A2. Tämä tuntuu kummalta, sillä olen tehnyt kaikki ajokorttini vanhan kaavan mukaan, eli minulla pitäisi olla pikku A. Voiko ajokorttiluokka näin muuttua? Ja joudunko muka joskus, kun ison pyörän haluan, käymään lisätunteja saadakseni A kortin? Kun olen ainakin tähän mennessä ollut siinä uskossa että kun olen vanhan kaavan mukaan korttini hankkinut, niin saisin myös A kortin ilman mitään lisätunteja.
Sohoo kirjoitti:MeRiejusta kirjoitti:Tänään kävin aamulla anomassa harjoitusluvan, ja myöhemmin päivällä toimitin vanhempien suostumuksen laitokselle ja kirjoitti siinä samalla sitten luvat Nopeaa toimintaa
Mistä päin oot? Ite just Lappeenrannassa käsittelykokeen tein ja vein ne paperit poliisilaitokselle mutta jäi vielä sinne koska se vanhempien kirjallinen lupa tuli yllätyksenä ja en ite asu Lpr joten... Huomenna viemää se sitte.