E: viimesessä tilauksessa tilasin dt 125r tiivistesarjan ja sieltä tuli tdr 125 tiivistesarja... muuten sama sarja mutta vaihteiston lohkojen tiiviste puuttuu ja kaks tiivistettä jää ylimääräseks.
Tomppa90 kirjoitti:Kyseisessä tapauksessa kritiikkiä antanut henkilö oli osakkaana kilpailevassa yrityksessä (toinen mp kauppa) ja tästä johtuen joutui maksamaan korvauksia. Omasta mielestä koko tapaus oli aivan naurettava.
Faktojen tuominen julkisuuteen on täysin sallittua
Hoocee kirjoitti:Jos miettii, niin taitaa noilla olla aika helvetisti asiakkaita, ja vaan joku neljä kaveria hoitamassa itse yritystä ja purkamassa pyöriä ja mitä kaikkea ne tekeekään, ja samalla jonkun pitäisi vielä vastailla pariin kymmeneen mailiin ja puhelimeen, ja vielä hoitaa paketit. Puhumuattakaan siitä, että siellä liikkeessä käy myös oikeita asiakkaita.
Kaikilla tuskin on mahdollisuutta käydä heidän liikkeessään ja siksi tilaavat netistä. Itselläni sen kerran mitä olen heidän kauttaan tilannut niin tavarat tuli sillonkun pitikin. Itse en valita.Pessu kirjoitti:Suosittelen että käy paikanpäällä tavara tulee 100% varmasti kätee mitä hyllystä löytyy =) liikkeessä kyllä on hyvä palvelu