xtrem3 kirjoitti:semmosta olin kuullut että...
Noniin..
Taidan siirtyä tuonne tekniikkapuolelle, josko toi mutuilu jäisi sikseen. =)
jonttu-13 kirjoitti:Onko kukaan hullu meinannu ajaa/ajanu talvea cagiva raptorin tyllisellä piikillä eli semmone vähä ku puol kyykky. Ajattelin ite testata et onnistuisko mitenkään ku halvalla saa uudet nastarenkaat kaverilta
Jos puolikyykyllä meinaat jotain Duken tapaista, niin eiköhän se onnistu, varovaisuudella. Sanon melkeinpä pomminvarmasti, että kaaduthan sä kyllä, varaudu sen mukaan.
Esimerkkinä Duke, painopiste on kyykkyyn nähden korkeammalla ja ajetaan paljon enemmän selkä suorassa, mitä esim. Yzf-r125:lla. Itse tykkäsin Dukesta juuri tuon ominaisuutensa vuoksi. Sitten taas jos hyppäät enskan (Esim. Husse) kyytiin, niin onhan se selvää, että korkeammalta pudotaan.
Hallinta voi olla ns. "puolikyykyllä" paljon parempi, ainakin lyhytjalkaiselle ihmiselle, koska ajetaan paljon matalammalla, kuitenkin ajo-ominaisuuksista tinkimättä. Kerran saat renkaat halvalla, niin kokeile. Tiedätpähän ajatko seuraavana talvena.
Vinkkinä, jos vähänkään tykkäät luisutella ristauksissa (Mopo..
) niin jätä se nastarengas takaa laittamatta.
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.