Noniin, eli kertokaas hinta-arvioita.
Derbi Senda 125/250cc SM/R '07Tekniikka:-250cc moottori, 5-vaihteinen, kansi viimeistelty
(ns. "Stage 1" kansi) ja puristussuhdetta kasvatettu laskemalla kantta (sylinteristä lastuttu tavaraa).. käy E85:lla ja kaasutin säädetty sille.Tossa moottorissa on kiksi, joka on iso plussa mielestäni.
-17/42 välitykset; 520-ketjujako // huiput kierrostenrajoittimen vuoksi ~120km/h
-Pakoputkisto toistaiseksi vakio (vaimennin vaihtuu ehkä jossain vaiheessa, riippuu rahatilanteesta)
Alusta:-Vakio jousitus
-4-mäntäinen etujarrusatula (Aprilia RS125) uusilla SBS:n jarrupaloilla
-Supermotovanteet uudehkoilla kumeilla + mukaan endurovanteet
Ulkonäkö:-Ufo Firefly
-Etukatteet kiiltävän mustat, takakatteet keltaiset
-Led takavalo (punainen) ja kilventeline joku Bilteman
Itse olin ajatellut hinnaksi jotain 1 200-1 300 euroa.. joka lienee melko realistinen hinta-arvio tuosta? Hyvässä kunnossa ja kulkee ihan mukavasti. Kulutus todella vähäinen (sekalaisessa ajossa n. 4,5-5l/100km.. johon sisältyy kaupunkiajelua ja motaria). Pysyy hyvin liikenteen perässä ja E85 on todella halpaa (1€/litra eli 100km = n. 4-5€). Pystyy jopa ohittamaan motarilla melko helposti!
Ainut vika on, ettei kiekkamittari toimi ja toi vakiomittaristo kusettaa n. 10km/h aina.
Olin ajatellut hommata Koso-DB01R mittariston tilalle, jos ja kun rahatilanne sallii sen.
Löytyy myös vakiomoottori (toimiva)!
E: ja ensi viikonloppuna voin tehdä ilmoituksen tosta, joten kuvia luvassa.