4xt4xt kirjoitti:Tietäisikö joku asiantuntevaa liikettä/maalaamoa Espoossa? Eli vanteet ja mahdollisesti pari muuta pienempää osaa pitäisi saada vietyä johonkin maalattaviksi, mielellään lähelle eli Espooseen siis.
Eskortti kirjoitti:Voiko pulverilla vetää noita perus pinnoja suojaamatta? Ku soitin maalaamoon ja se selitti epäselvästi eka että ne on vaikee peittää, sit se sano että ne ehkä pitäis ottaa irti ja lopuks sekotti täysin mut ja sano että kyllä ne pystyy maalaamaan.. Siis pitääkö mun tehä muuta noille vanteille kun otan jarrulevyt irti ennenkun vien sinne? Onko laakerit pakko ottaa irti?
Peraa_ kirjoitti:vinkki kaikille maalareille: älä tiputa osaa maahan juuri maalattuasi sen, ei tee hyvää maalipinnalle ite olin just saanu aikaiseksi varmaan elämäni parasta pintaa tohon mäxän takalippaan, kunnes päätin siirtää sen kuivumaan hieman parempaan paikkaan ja maahanhan se tippu
.:Sami:. kirjoitti:Onkos kellään kokemusta vanhempien mopojen muovitankkien maalauksesta? Itse olisi tarkoitus maalasta Suzuki S1:n tankki. Muovi ilmeisesti suht. huonolaatuista, joten bensahuurut tulevat läpi. Pitäisikö tankki ensin kuidittaa/kitata, ja sen jälkeen vasta maalata?