Hyvä hyvä. Kiitokset vastauksista. Ostan nyt kuitenkin varulta tuon takahampin, D.I.O:n vahvistetut ketjut varastoon. Ajan tuon setin puhki ja vaihdan sitten uutta.
Mistä näkyy, millon rattaat alkaa olla vaihtokunnossa? Entä ketjut? Paljonko sitä välystä kestää olla, että ne on kaput?
Miten ootte muuten putsannu ketjut? Nyt, kunhan saan ne jarrupalat, niin renkaat irti, tasapainoitus vanteille, palat vaihtoon, ketjut putsaan, lyhennän jonku kymmenen lenkkiä..
Meinaa on aika kumilenkit, vaikka on noissa se lyhennys-sokka, vakioissa ei mielestäni ole? :o
Varmaan kannattaa nuo ketjut ja rattaat vaihtaa yhdessä köntsässä sitten, suotta niitä erikseen alkaa vaihtelemaan?
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.