sampul1 kirjoitti:E2: Onko Honda Shadow pirteä nelariksi? Koska se ois ultimaattinen matkapiikki.
On itse asiassa pirteämpi kuin Varadero, konehan on sama. Shadow esiteltiin 2 vuotta ennen Varrea, se on kuristettu 15 hv:ks, eli pikku muutoksella saa aidot 2 hv lisää (Varressa tää porsaanreikä on tukittu) ja kone myös kiertää vapaammin, sopivissa oloissa vitosella rajoittimelle asti mikä on välityssuhteista laskettuna n. 127 km/t. Tekee tämän jopa matkatavararöykkiö takapenkillä. Miksköhän on 9:s ajokausi meneillään
Varren alusta on toki parempi, ja se on pitkäkasvuiselle fiksumpi. Shadowssa polvikulma alkaa mun 187cm mitalla olla turhan ahdas... kaipais siirtosarjaa, mutta en ole viitsiny vieläkään hankkia sellaista. Varjo/Varre ovat vähän lussun maineessa koska isossa pyörässä aika pienetkin säätöjutut rokottaa kulkua heti, mutta tosiasiassa ne kulkee ihan ok (ei tietenkään ihan yhtä hyvin kuin 20-30kg kevyemmät, selvä se).
Hyosung olis eräänlainen musta hevonen. Cometin/Aquilan pitsikansi-V2 on vakionakin jo vahva (hiukan vajaa 11kW), kestää, on helpohkosti piristettävissä, ja omistajat ovat tykänneet. Aquila on arvioitu jopa pikkusen Shadowta korkeammalle (keskiarvo 8,14 vs. 7,97). Kokoa ja painoa riittää, malleista on myös 250-versiot, eli jos etsii/tarvii isoa kevarinrohjaketta niin nuo vois olla koeajon väärtejä.