sampul1 kirjoitti:Olisiko hyvä ja kestävä, haluan ajaa en huoltaa.
Tuo on juuri sellainen. Huollat kerran kaudessa, vaihdat tarvittaessa kulutusosat, tankillinen gasoo voi riittää yli 400km... eli ajat vaan. Kun siihen tottuu ei huonompaa (siis tyyliin ranskalainen auto) enää oikein viitsi kelpuuttaa. Korkein kuulemani km-määrä (ei vielä peruskorjattu siis) tolla Hondan V2:lla on 96.000km. "Ikiliikkuja"
Näillä ajetaan kuin autolla, tarkoittaen siis ettei lähtiessä tarvi haaskata sekunninkaan ajatusta pääseekö perille ja takaisin kotia kans... pääsee. Jos hommaat kunnon O- tai X-rengasketjun on vaivattomuus kardaaniluokkaa. Työkalut eivät tule tutuiks
sampul1 kirjoitti:Meneekö motarivauhtia vai kannattaako mennä sivuteitä? (tai menisin muutenkin sivuteitä koska mutkat
)
No jaa. Sen 110 aitoa toi marssii, ja vesijäähy-V2 jopa tykkää hyvää (ainakin kaasari-Shadow vapautuu tuntuvasti jonku 30min huudatuksen jälkeen ku karstat on palanu pois). Tarkoittaa, että liikut samaa vauhtia tai nopeammin kuin noin puolet motariliikenteestä. Ohi suhahtaville työsuhde-Bemareille et pärjää, mutta eipä pärjää kovin moni muukaan. Kannattavuus on sitten eri juttu: kaikki 125-nelarit alkaa huippunopeuden tuntumassa ryystää. Varrekin polttelee tuolloin kait about 5l/100km, sivutien 80-90 vauhtia palaa enää hitusen yli 3. Niinku huomaat tosta 5v pidetystä 2008-Varresta niin aika moni omistaja ajelee Varjolla/Varrella pidempäänkin kuin pakolliset 2v lusimiset... ihan koska nää on niitä harvoja kevareita mitkä tekee täysveroisen moottoripyörän hommia. Vieläpä todella hyvin! Niin joo, keskimääräinen motoristi ei tunnista edes Varjoa piikiks, ja 125/1000cc Varrethan on lähes 1:1. Ne huimat arvaukset on ihan "priceless", harvassa piikissä saat tollasta hupia kaupan päällisinä, kohta ei edes V2-rohjakkeen ajoittain pikkasen nafti kulku enää sureta
sampul1 kirjoitti:Saako tavaraa mukaan miten?
Reissuajossa pakkaustila on kortilla ihan kaikissa prätkissä (paitsi jokin Goldwing... mutta sehän on 2-pyöräinen auto jos tarkemmin ajatellaan
). Laukuista saa sen 2 x 10-15kg lisää, tarakan lisäks voi pakata takapenkille roinaa (tuntuu parantavan aerodynamiikkaa kun on vähemmän jättöpyörrettä). Jos katot maantiellä 2h-kesäreissulla olevia motoristeja niin aika tavarakasat pyörissä on. Jos hankit laukkusarjan niin pikakiinnitys ja lukittavuus on tärkeitä... mua on jaksanu vituttaa Shadowssa Hondan omat kalliit nahkalaukut joita ei saa kunnolla lukkoon, ja joita ei pakattuina saa irti vaik yötauolla (siis kun ei todellakaan enää kiinnosta alkaa nyhvertää kiinnitysruuvien kans).