sampul1 kirjoitti:Vai kannattaako ostaa uudempi tekniikan kehittyneisyyden takia?
Kannattaa
Toissakesän reissulla Ivalossa Shadown kyttyrää täyttäessä aseman kahvilasta tuli paikallinen mies katsomaan matkalaisen kustomia. Siinä turistiin, no ei ollu kiire baanalle kun satoi, ja Varjon 50tkm mittarilukemaa ihmetellen hän kertoi omistaneensa tuollaisen vanhan CB:n, jonka koneen sai hänen mukaansa louskuks 20tkm (vai oliko peräti 10tkm) matkalla. On se tekniikka kehittyny...
Muistaakseni ei ole kauaa kun jostain syystä katsoin tollasen Twinin pakoputkien saatavuutta (no kun nelareissa putket ruostuu aina sisältäpäin, kulutustavaraa), edes CMS:llä ei ollu kuin toinen noista enää tarjolla. Jos katot muita nyt myynnissä olevia Twinejä niin tuo linkitetty on ainut missä on vielä suht tuoreen näköiset, muissa putket sökönä tai viittä vaille, tai joku "tein tämän ihan itse" 2-1 viritys. On siis aidosti kallis ongelma, kun tarvikeputkiakaan tuskin enää löytyy.
Toki jos on rahaa kuin rosvolla ja lehmän hermot, niin voihan kokeilla museopyörällä ajoa
Tuore Hondan CBF:kin hakkaa ton ominaisuuksissa, vie kai n. 2l/100km, eikä hajoa alvariinsa.