_rieska_ kirjoitti:No ei muuten varmaan tuu renkaita vaihtaessa naarmuja! Huolella kun tekee ja rauhassa, niin itse ainakin sain naarmutta kumit vanteille (enskat), smotokumien vaihdosta ollaankin sitten samaa mieltä, itse en enää ees yrittäis vaan veisin suosiolla rengasliikkeeseen
Night Crawler kirjoitti:Valuvannehan se on, eli pinnoja eivät säädelleet, työstä ottivat reilu 50€ ja loput (ilmeisesti?) sisukumista. Ei tiedetä tekivätkö vanteelle sitten jotain muuta
E: Ja nyt kun rengasta tutkin, niin paljaalla silmällä näkee, ettei kumi ole tasaisesti vanteella. Taisiis väli vanteen reunasta kumia kiertävään viivaan heittelee selkeästi, ihan vaikuttaa hengenvaaralliselta rinkulalta, jos sillä nyt lähtisi ajelemaan
Ihasproblem kirjoitti:Huhhuh, on kevätkarkea asfaltti syönyt takarenkaan nyt kyllä ihan tyystin, pintaa on se 1mm jäljellä ja etsinnässä olisi uusi takakumi . Mitäs mieltä olette tuosta Pirellin Sport Demonista? Taitaa piestä ajo-ominaisuuksiltaan VeeRubberin kumit ihan mennentullen?
Muitakin hyvän hinta/laatu-suhteen omaavia renkaita voi ilmoitella, kokoa 130/70-17 - 150/60-17.
_rieska_ kirjoitti:No ei muuten varmaan tuu renkaita vaihtaessa naarmuja! Huolella kun tekee ja rauhassa, niin itse ainakin sain naarmutta kumit vanteille (enskat), smotokumien vaihdosta ollaankin sitten samaa mieltä, itse en enää ees yrittäis vaan veisin suosiolla rengasliikkeeseen
^makke^ kirjoitti:Mitä luulette pitääkö Michelin power one yhtää märällä asfaltilla???
Ihasproblem kirjoitti:Mielipiteitä Continentalin ContiTwist SM/Sport renkaista? Kiinnostaisi tietää kuinka nopeasti tuo pehmeämpi Sport-versio kuluu verrattuna SM:iin ja ovatko ajo-ominaisuudet yhtään sen kummoisemmat? Hintaeroahan noilla on vain pari euroa, joten tietenkin sporttisempi houkuttelisi.