sampul1 kirjoitti:Ei perkele mustavi mitkä laskut
Paitsi et eka versio oli päin helvettiä
Ranskalaissaitti on mun mielestä lajissaan yks parhaista: kymmenien omistajien arvioissa alkaa olla jo kunnon luotettavuutta. Kuluissa ranskalaiset arvioi CBR:n 9,45 kun Varre jää 6,98:aan. Tekstiosassa asia selventyy, eli moni moittii korkeaa hankintahintaa mutta lisää, että "on se sen arvoinenkin". Varren ajettavuudesta asfaltilla ranskalaiset antaa 10, huonolla pinnalla 9 ja kyysätessä 9:n. Separissa vastaavat on 9/8/8. Ketteryydestä Varre 9 / CBR 10... ei paha.
Junamaisesta kevarikyydistä en ny suoranaisesti puhuis - ok, kiskobussimaisesta Matka-ajossa piikkinen V2-Honda on todellakin häikäisevän hyvä. Pointti ei reissaillessa ole vauhti tai iskutilavuus, vaan miten vähillä niskan jumitteluilla, luiden kolotuksilla ja perseen puutumisilla kuski ja matkustaja selviävät. Jos jokin prätkä tarjoaa mukavampaa kyytiä, vieläpä näin peanuts-kuluilla kuin Hondan vinkkelipiikit... niin kertokaa mullekin!