Ostan kevarin, mutta minkä?

riksu26
Re: Ostan kevarin, mutta minkä?

ViestiKirjoittanut riksu26 » 16.6.2013 2:10

Ottasit asiasta ennen kuin tulet tänne pätemään :lol: Ei ne ainoat virit ole. Sen kyllä huomaa, kun tuolla ajaa... En kadu yhtään, että en mennyt moottorisahaa hommaamaan :P
Tino_M
Pyörä:
Husq SM 125, Suzuki PV, Ex Beta rr 50

ViestiKirjoittanut Tino_M » 16.6.2013 2:13

riksu26 kirjoitti:
Tino_M kirjoitti:Jätkä vaan jaksaa jauhaa tehariderbistä... Ei kiinnosta joka topickissa lukea näitä samoja juttuja kun kerrot että derbi sutii ja kiihtyy niin perkeleesti :roll:
Missä vaiheessa olen nyttenkään teharista puhunut? Ihan vinkkinä. Kannattais lukea aiempia viestejä, ennenkuin tulee kirjoittamaan foorumille tuommosia täysin turhia ja p*****a viestejä. Kasvakaa ennen kuin tulette tänne pätemään. Jätkä suuttu kun puhuin tuossa aiemmassa viestissä hussesta ja kerroin oman mielipiteeni 2-tahdeista? :lol: Sehän se onkin. 2-tahtia pitää huotaa PALJON useammin, kuin 4-tahtia, tai se laukeaisi... Jätkä ajanu jollain derbillä, missä huonot öljyt etupumpuissa ja joku kiinankone. :lol: Ja EDELLEENKIN se oli MINUN mielipide, joten siitä EI tarvitse tulla pätemään :)

Missä vaiheessa puhuin tosissani? Sun mielipitees tuntuu olevan sitä luokkaa että "Derbi on paras, se sutii ja keulii." Jos joku on kanssasi erimieltä niin hänen pyöränsä on paska...
Konkeli, se kaksipyöräisistä luotettavin. Hussen saa ostaa poies ;) http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 5/id34893/ http://www.nettimoto.com/husqvarna/sm/1627255
sampul1
Pyörä:
Honda XL125V Varadero '05, Kymco Agility 50 vm 2008, EX Honda CBR125R '09, EX Derbi Senda DRD PRO R -06

ViestiKirjoittanut sampul1 » 16.6.2013 2:13

Ja taas 2vs4t sota... Riksu haluaa ajaa 4t pyörällä (kutdn minä) Joten antakaa sen perkele ajaa sillä 4t derbillä! Ite haluan japaninsukuisen kyykyn :D
[x]M [x]harkat [x]A1 []pysäytetty []sakot []kilvet []verot []kortti [x]kaatunut. Kaksipyöräisen kuskeja on kahta tyyppiä: Niitä jotka ovat kaatuneet, ja niitä jotka eivät VIELÄ ole.
Onkimato

ViestiKirjoittanut Onkimato » 16.6.2013 2:15

Tuohan on aivan normaalia teini-ikäisen internet argumentointia. Siinävaiheessa kun loppuu argumentit kesken, haukutaan kirjoitusvirheitä, kieliasua tai tässätapauksessa toisen pyörää. Itse en niin osaa sanoa muista pyöristä kun mitosta ja räsästä, mutta kakstahdista tykkään paljon enempi kun nelarista ja se huollon määrä on tehon hinta.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
Kolmetoista
Pyörä:
Nelipyöräinen

ViestiKirjoittanut Kolmetoista » 16.6.2013 3:18

Nää viestit pelasti mun päivän.. :D Riksun kannattaa tottua siihen, että hussepojat huutelee. Onhan se hieno tunne kun saa kevarin alle mutta nuo sun jutut meni yli kauan sitten. Tino, Ståhl, Rajis, Onkimato ja muut koittaa puhua järkeä ja palauttaa sua maan pinnalle mutta ei näköjään onnistu. Kyllä säkin paljon mielummin "moottorisahalla" hiekkaa lennättelisit ja kiihdyttelisit, niistähän löytyy se yli 25 heppaa kun sun Derbistä taas se 8 heppaa.. niin koneelta tietenkin.

Onko tää kolmas vai moneskohan topic missä kerrot sun älyttömän tehokkaasta kevarista, joka oikeasti vastaa hyvissä vireissä olevan mopon tehoa. Vielä sä tuut muutaman vuoden päästä lukemaan nää viestit ja kyllä sitten nolottaa, usko vaan. Aikaisemminkin se tunne varmaan tulee kun kaveripiiriin (jos sellaista on) rupee ilmestymään husseja, muita kakstahtisia ja sitten nestejäähy-kevareita jotka kans vie sun derbin viivoissa helposti. Mun kuriton mopoderbi sutii hiekalla ja jaksaa asfaltilla burnata jopa kakkosvaihteella, ei kyllä silti oo mun mielestä niin tajuttoman tehokas, että täällä pitäis mainostaa.

Nojoo.. Mun Detsi kiihtyy ihan helvetin hyvin ja kulkee sen 130. Sanotko nyt että "sanoo tyyppi joka ajaa pianolla"? Mä voin kyllä jatkaa kehumista niin kauan että serverit kaatuu jos haluat. Tähän väliin sopia sellanen hassunhauska facepalm-kuva.
Motot.net Galleria
Moottorit.net Galleria
MYYDÄÄN 17" ja 18" Supermotorenkaita
-linttamummo-
Pyörä:
EX KTM EXC -04, Honda monkey -99

ViestiKirjoittanut -linttamummo- » 16.6.2013 10:40

Kahdella kaverilla on tuollainen nelitahti derbi. Niissä on riittänyt ihan älyttömästi vikoja.
Toisella kaverilla on moottorin kiinnikkeet haljenneet tärinästä 3-4 kertaa. Kummallakin tuli halkeama takahaarukkaan tärinästä. Toisella kaverilla leipoi vakio kone 15tkm ajettuna kun venttiilit meni solmuun. Sähkövikoja on molemmilla riittänyt koska sähköt ovat niin huonosti suojattu. Huippuja pyörät ottivat vakio koneella sen 85-90km/h.

Henkilökohtaisesti en koskisi pitkällä tikullakaan derbiin :lol:
Andis
Pyörä:
VW / EX Derbi Senda SM 125 4T -05 / Derbi DRD R/SM -03 / Solifer SM -85 / Rieju RR -01 / EX Yamaha DT50x -06

ViestiKirjoittanut Andis » 16.6.2013 11:20

Ne onki noita kiinanpaskoja eli Baja-malleja :lol: Ittelläni tuli eilen ensimmäinen vika 5000 km aikana, elikkäs takavanteen laakeri sano sopimuksen irti palaneita polttimoita ei lasketa. Mun mielestä erittäin luotettavia pyöriä, mukavia ajaa alavääntöisyyden vuoksi, mutta kulkupuoli on suoraan sanottuna aivan paska :lol: Ja ei oo ollu mitään ongelmia mutkateillä, vaikka aika mopo onkin. Nätisti taipuu mutkiin ja menee hyvin vakaasti, ei mitään pompotteluja yms. sanon näin koska ei ole paremmasta tietoa :lol:

Voi olla, että tämä mun rakas lähtee kohta myyntiin, ja vaihtuu "moottorisahaan". Tosiasiahan on, että ei näillä ilmajäähynelareilla tee oikeestaan yhtään mitään, jos joutuu ajamaan paljon valtateillä :D Mut kyllä tällä vielä 80 alueella ohi autoista pääsee.

E: Tarkennetaan nyt vielä, että kiihtyvyys on kuitenkin ihan hyvä vrt. näihin uusiin nestejäähynelareihin. 80 asti pysyy hyvin perässä ;)
MYYDÄÄN DERBI SENDA 125 SM:
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id36291/
OziBo_
Pyörä:
Ei ole

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 16.6.2013 12:26

Kolmetoista kirjoitti: Mun kuriton mopoderbi sutii hiekalla ja jaksaa asfaltilla burnata jopa kakkosvaihteella...

Kyllä mulla jakso ainaki kutosellaki :lol:
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 16.6.2013 13:19

riksu26 kirjoitti:Ottasit asiasta ennen kuin tulet tänne pätemään :lol: Ei ne ainoat virit ole. Sen kyllä huomaa, kun tuolla ajaa... En kadu yhtään, että en mennyt moottorisahaa hommaamaan :P

bannia pliis, alkaa mennä niin rankasti ylitte, sullekin tarjottii tossa viivojen otto mahollisuuta hussea vastaan ni taisit pelästyä et häviät ja alko paskan suoltoa vaan tulemaan.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
MiniMies
Pyörä:
Honda CBR 600F PC35

ViestiKirjoittanut MiniMies » 16.6.2013 13:27

riksu26 kirjoitti:Jos haukut derbiä, voit samantien haukkua yamahaa.

Miillähän perusteella..? Ei derbi ainakaan minun tietääkseni ole millään lailla kytköksissä yamahaan, vai olenko missannut jotain?

Kyllä se nyt vaan on niin että riksulla ei ole tietoa paremmasta. Derbin alustakin on niin kakkaa, kun lähtee moneen muuhun nelariinkin vertaamaan. Laatu muutenkin yleisesti aika heikolla tasolla. Ihan sama vaikka se kulkiskin täysiä sillä uudella yamahan moottorilla, pipercrossilla ja tehoputkella höystettynä.
sampul1
Pyörä:
Honda XL125V Varadero '05, Kymco Agility 50 vm 2008, EX Honda CBR125R '09, EX Derbi Senda DRD PRO R -06

ViestiKirjoittanut sampul1 » 16.6.2013 13:42

Voi perkele, nyt valoja tauluun molemmat ja kattokaa topicin otsikkoa....
Kauhee paskamyrsky jostain Derbistä! Antakaa riksun ajaa sillä 4t derbillään jos haluaa!
[x]M [x]harkat [x]A1 []pysäytetty []sakot []kilvet []verot []kortti [x]kaatunut. Kaksipyöräisen kuskeja on kahta tyyppiä: Niitä jotka ovat kaatuneet, ja niitä jotka eivät VIELÄ ole.
aatrox

ViestiKirjoittanut aatrox » 16.6.2013 13:54

Mikä kevari ( Ktm exc, Yamaha wr, ktm duke, ja muita malleja saa ehotella)

Etin kevari joka
+ Kiihtyy nopeasti
+ Huippunopeus
+ Ajettavuus
+ Pääsee ite korjailemaan
sampul1
Pyörä:

ViestiKirjoittanut sampul1 » 16.6.2013 13:55

Kisapiikki vai katulaiska? 2t nähtävästi haluat koska tehot...
Fooni
Pyörä:
Fantic Caballero 2t -12, DT125x -05, E30

ViestiKirjoittanut Fooni » 16.6.2013 13:57

Ktm Exc :D Vastaa kaikkiin vaatimuksiin. Joku vanha ruuska vielä, niin pääset varmasti korjailemaan. :lol:
Kerran Kotari, aina Kotari
Youtube Facebook
MYYKÄÄ KOTARIN SMOTOT
Andis
Pyörä:
VW / EX Derbi Senda SM 125 4T -05 / Derbi DRD R/SM -03 / Solifer SM -85 / Rieju RR -01 / EX Yamaha DT50x -06

ViestiKirjoittanut Andis » 16.6.2013 15:20

MiniMies kirjoitti:Derbin alustakin on niin kakkaa, kun lähtee moneen muuhun nelariinkin vertaamaan. Laatu muutenkin yleisesti aika heikolla tasolla.

Jos lähetään muihin nelareihin vertaamaan, niin onhan nää uutena puolet halvempiakin! Ei kai ny kukaan voi luulla, että vajaalla kolmella tonnilla saa yhtä hyvän pyörän ku viidellä tonnilla. Omassani on kyllä laatu ollu ihan kohillaan, ei mitään vikaa :s

Pakko ny vähän puolustella, vaikken näitten suuri fani ookkaan, mutta omistaja kuitenkin :lol:
MYYDÄÄN DERBI SENDA 125 SM:
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id36291/