-linttamummo- kirjoitti:Oot varmasti ajanut kisapiikkiä ja osaat sanoa millaiset väännöt siinä on? Voin sanoa että esimerkiksi 2t kotarissa on aika hullusti paremmat väännöt kun sinun derbissäsi kun olen molempia ajanut
Oletkin ajanut jollain vakio derbillä
Ite en jaksaisi ajaa varmaan metriä pidempää sellasella.. Kyllä tää mun versio jaksaa kiihtyä tasasesti loppuun asti. Esim. tänään kun ajelin normaalisti suunnilleen pintakaasulla vitosella, en edes tajunnut, että olikin nostanu vauhdin jostain about 50:stä vajaan sataseen, ennen kuin mittaria katsoin. Kyllähän sen vauhdin eron tietysti huomais helpommin, jos edes äänet muuttuisi, mutta kun kone vaan pitää semmosta matalaa pörinää kokoajan ja sitten kun vielä ajelee ajatuksissaan.. Ei taida 2-tahti kuskit tietää nelareista mitään ilmeisesti,, Kyllä se tehoputkistokin tuo mukavasti alavääntöä ja kyllähän ne teidän moottorisahatkin paremmin puut kaataa, kun niihin laitetaan isompi kaasari ja varsinkin, jos ruvetaan pytylle jotain tekemään. Ei se edelleenkään mun ongelma ole, jos ette usko. Ei teidän tarvitsekkaan. Ja MiniMies voisi käydä koulut uudestaan ja keskittyä tällä kertaa siihen luetunymmärtämiseen.. Jos sanon, että pihasta kun lähtee vähän räväkämmin, sutii helposti vielä kolmosella, se ei tarkota, että lähden pihasta räväkästi kolmosella
Jotkut ei ole ollut äikän tunneilla paikalla, kun luetunymmärtäminen on 1. luokkalaisen tasolla ja älliä vähemmän kuin 7. vuotiaalla.. Mutta niinkuin Kolmiovoileipä sanoi:
Kolmiovoileipä kirjoitti:Eiköhän se riitä jo
Mun osalta tämä keskustelu on ohi jo, mutta te saatte jatkaa sitä niin kauan kun haluatte.. Tuosta uhoamisesta vaan tulee mieleen ne 5v pennut, mitkä tuolla kaupungilla huutelee laumoissa ohikulkijoille ihan mitä sattuu..