Siitä on nyt melkein 1½ vuotta.
grazin kirjoitti:humppapappa kirjoitti:Mulla oli ihan kauhee opettaja. Huusi koko ajan vaikka miten hyvin koitti ajaa. Ja sitten hän kehui kuinka hänellä on viritetty 1100 zzr jolla pääsee 300 km/h jne...
missä koulussa olit?
Kruiseri kirjoitti:mä olin haagan auto koulus ja mul oli hyvä mies maikka joka vään omaa läppää muista liikenteessä olevista... ja mikäs mun oli siinä varaderolla kruisatessa teoria tunneilla oli hyvä maikka ku kerto oman kokemuksen perusteella asioita eikä semmonen ku insinöörinörtti...
hidas ajos enkat 37 sekunttii, ni inssi tokas heti: noh.. kesän enkat kyl oli 45 sekunttiii..
Motard freak kirjoitti:Nyt ku oikee ajatteloo nii kyllähä sillä kasikympillä on kiva ajaa tiällä, mutta kun montulle meet semmoisella ajaa niin on sitte nii ristus raskasta... Piikki se olla pitää.
Haukimauno kirjoitti:Motard freak kirjoitti:Nyt ku oikee ajatteloo nii kyllähä sillä kasikympillä on kiva ajaa tiällä, mutta kun montulle meet semmoisella ajaa niin on sitte nii ristus raskasta... Piikki se olla pitää.
Tuo nyt taas on täysin ajotaidoista kiinni. Kyllä kasikybäsessä riittää tehot vaikka hiekkarannalle
Haukimauno kirjoitti:Ai mutta näinhän oli. Käypä joskus Siilinjärvellä. Siellä sitä nousua vasta onkin. Hyvä kun ylös pääsee..