il3 kirjoitti:MiniMies kirjoitti:Mää en ihan kässää, että mitä väliä sillä pyörän korkeudella tossa on? Se ei ajoasentoon jne vaikuta yhtään. Mitä haittaa siitä on, että sulla nyt sattuu yltämään jalat maahan normaalia paremmin? Koropalalla saa toki ehkä pyörää korkeemmalle, mutta ihan yhtä polvet suussa meininkiä silti, kun ei se siihen penkin ja jalkatappien välimatkaan vaikuta.
Eikä se hussekaan riejua kummemmin korkeampi taida olla. Jos haluat korkeemman pyörän niin osta wr, mutta jos haluat hyvän pyörän osta vaikka se husse
Nosiis ihan yleisesti ottaen, haluan ajaa moottoripyörällä, enkä mopolla. Siinä on siis se ''oikean'' pyörän fiilis ja, mitä nyt koittanut niin wr:n on mukavan tilava.
Miten tuo alustan ero näkyy muuten konkreettisesti ajossa? Miten muissa ominaisuuksissa eroja esim. : Kulutus, nopeus, matka-ajo yms.?
Jos haluat moottoripyörän etkä mopoa, niin silloin olet väärään suuntaan menossa. Wr:ssä alusta on täyttä kuraa verrattuna esim. husseen tai betaan. Lisäksi painonsa puolesta wr on laiskempikin kuin nämä kaksi. Kolmantena isona syynä tämä wr:n ruiskun epäluotettavuus ja öljynsyönti, pyörä käy jo tehtaalta tullessaan laihalla. Kaasari on helppo ja halpa säätää verrattuna ruiskuun.