Piikin rekisteröinti.

j0nii-
Pyörä:
Honda HM 125 cr moto *Myyty*, nykyisin kotkotin
Liittynyt:
26.4.2008 10:16

ViestiKirjoittanut j0nii- » 28.5.2010 19:17

VepaS kirjoitti:Mites ois että saiskohan kilpiin KTM 125 2tahtisen krossin joka siis on tarkoitettu motocrossiin.
kuristaa 11kW:ksi ja vie katsastukseen niin mitä mahtaa sanoa, paljon pitäisi osaa laittaa ja pääseekö 500e mahd. muutoksilla esim ko. laitteessa: http://www.nettimoto.com/ktm/sx/953875

Et saa rekisteröityä crossi pyörää tieliikenteeseen.
ehpee
Liittynyt:
23.4.2009 21:09

ViestiKirjoittanut ehpee » 29.5.2010 16:52

itellä on yamaha yz 125 vm. 00. maahantuontitodistukset löytyy ja tehonmittauksessa mitattu n. 10kw. kuinkas paljo maksais jos pistäis rekisteriin? ja tulisko oleen hankalaakin?
TgNox
Pyörä:
675
Liittynyt:
17.3.2007 11:34

ViestiKirjoittanut TgNox » 29.5.2010 17:40

ehpee kirjoitti:itellä on yamaha yz 125 vm. 00. maahantuontitodistukset löytyy ja tehonmittauksessa mitattu n. 10kw. kuinkas paljo maksais jos pistäis rekisteriin? ja tulisko oleen hankalaakin?

Jos runko on tyyppihyväksytty niin onnistuu, mutta jos ei ole niin ei saa kilpiin. Tietääkseni noin "uusien" crossien runkoja ei ole tyyppihyväksytty.
HeGee`
Pyörä:
Aprilia RS -05, Yamaha Neos -04
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
13.9.2008 16:37

ViestiKirjoittanut HeGee` » 28.6.2010 16:43

kuinkas helppo toi räsä ois muutoskatsastaa arrowille, kun katsastus kuitenkin edessä
M: Aprilia RS -05 http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ap ... 5/id14797/

I'm An Orange, That's A Key, There's An Emo Clown On TV.
khor Eläkeläinen
Pyörä:
GSX-R 1000 K8
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
13.7.2008 20:22

ViestiKirjoittanut khor » 28.6.2010 16:46

HeGee` kirjoitti:kuinkas helppo toi räsä ois muutoskatsastaa arrowille, kun katsastus kuitenkin edessä

Jos e-hyväksyntä löytyy, äänet ok niin ei onglemaa.
You can live more in five minutes going flat out on a motorcycle than a lot of people do in a lifetime.
kersti91
Liittynyt:
6.11.2005 13:16

ViestiKirjoittanut kersti91 » 28.6.2010 19:19

Niin, siis täytyyhän sen olla kuristettu ja putkesta oltava sellaiset paperit, joissa sanotaan tehojen pysyvän alle 11 kW. Jos piikkiä tavoitellaan, siis.
Tarkista kampiakselin stefa.
HeGee`
Pyörä:
Aprilia RS -05, Yamaha Neos -04
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
13.9.2008 16:37

ViestiKirjoittanut HeGee` » 28.6.2010 22:12

e-hyväksyntä on , mutta tarviiko tässä ruveta jotain dynopapereita hankkimaan:O
M: Aprilia RS -05 http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ap ... 5/id14797/

I'm An Orange, That's A Key, There's An Emo Clown On TV.
Jonzki.
Pyörä:
(P)rojuja
Paikkakunta:
Kanta-Häme
Liittynyt:
7.9.2008 11:42

ViestiKirjoittanut Jonzki. » 11.7.2010 1:42

Paljo kevarin katsastaminen maksaa tällä hetkellä? Ekalla sivulla oli 70e, mutta onko hinta muuttunut?
Myydän kaiken näköistä!
difiCa
Pyörä:
2008 Derbi X-Race R
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
3.6.2009 12:15

ViestiKirjoittanut difiCa » 11.7.2010 22:02

En tiedä olisko tää nyt sitten kuulunut A1-kortti-topiciin vaiko tänne, mutta laitan tänne.

Elikkäs, mulle on CBR tulossa ens viikon loppupuolella, ja jäi vähän epäselväksi että mitä pitää pyörään olla kun harkkalupaa haen? Pitääkö pyörän olla rekisteröity mun nimiin ennen luvanhakua, vai voinko hakea ensin luvan ja ajella sitten konttorille muuttamaan pyörän omiin nimiini? Toinen kysymys, pitääkö pyörään olla vakuutus ennen luvanhakua? Ennen rekkaustahan kai ainakin pitää olla jo omissa vakuutuksissa vai?

Muutenhan tässä ei mitään ongelmaa olisi mutten ole varma ehdinkö saada harkkaluvan ennen viikonloppua jos pitää vakuutukset ja rekisteröinnit hoitaa ennen harkkaluvan saamista, kun töiltäni en konttoreille pääse kovin paljoa ennen kiinnimenoa.

Lisäksi vielä, miten todennäköistä on että harkkalupa lähtisi kävelemään jos CBR:ssä on harkkaluvan aikana viriputki? Kannattaako vaihtaa pois vai onko ok jos vaikka muutoskatsastan sen Devilille? Ja sehän taitaa nelaripiikeissä onnistua ihan heittämällä ilman kummempaa häslinkiä kunhan maksaa sen jonkun kuuskymppiä vai?
Janda
Pyörä:
gilera smt, derbi baja 200cc
Liittynyt:
11.4.2009 15:51

ViestiKirjoittanut Janda » 11.7.2010 23:12

Kun haet harkkalupia ja jos pyörä ei ole sun nimissä niin pyydä kirjallinen omistajalta (itellä kelpas kun daddy faksas) ja pyörän paperit. Sit tarvit sen lapun missä näkyy että oot suorittanu teoria- ja käsittelykokeen (taitaa mennä autokoulun kautta?) Rahaakin ne tais periä jonkin verran.

Joku voi lisäillä jos jotain unohdin.
Juke*
Pyörä:
Honda Crm/Cr 125 projekti
Liittynyt:
30.8.2009 17:53

ViestiKirjoittanut Juke* » 15.7.2010 18:41

paljonkos tulisi hintaa jos husqvarna wr 125 laittas rekisterii?
http://www.nettimoto.com/husqvarna/wr/968334
eikse oo et

1. maksaa verot 700€?
2.dynoo TT 50€?
3. kuristukset alle 11kw(tai alle) 0€?
4.dynoo kuristettuna 50€?
5.vie laput ja rahaa k. asemalle ?
6.kilpi kiinni?

jos runkoa ei ole tyyppihyväksytty onko mahiksii saaha kilpii?
HeGee`
Pyörä:
Aprilia RS -05, Yamaha Neos -04
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
13.9.2008 16:37

ViestiKirjoittanut HeGee` » 15.7.2010 22:39

Juke_95 kirjoitti:jos runkoa ei ole tyyppihyväksytty onko mahiksii saaha kilpii?
ei.
M: Aprilia RS -05 http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ap ... 5/id14797/

I'm An Orange, That's A Key, There's An Emo Clown On TV.
E__MELI
Liittynyt:
17.5.2010 14:40

ViestiKirjoittanut E__MELI » 23.7.2010 22:40

Voiko Husqvarna SM 450R saada A1 rekisteriin ku tos katoin et yhes oli kuristettu tehot 12 kW (16 PS). Ja se on ulkomaan rekisterissä , en tiedä onko jo A1 rekisterissä tai jossain vastaavassa. on uusi ja kaikki valot on. Eli voi olla et on A rekisterissä , mut voisko semmosen saada A1 rekisterii?
j4nouns
Liittynyt:
14.9.2008 9:01

ViestiKirjoittanut j4nouns » 23.7.2010 22:43

Ei saa ajaa A1 kortil vaik oiski alle 11kw... koska saa olla max 125cc.
E__MELI
Liittynyt:
17.5.2010 14:40

ViestiKirjoittanut E__MELI » 23.7.2010 23:18

E__MELI kirjoitti:Voiko Husqvarna SM 450R saada A1 rekisteriin ku tos katoin et yhes oli kuristettu tehot 12 kW (16 PS). Ja se on ulkomaan rekisterissä , en tiedä onko jo A1 rekisterissä tai jossain vastaavassa. on uusi ja kaikki valot on. Eli voi olla et on A rekisterissä , mut voisko semmosen saada A1 rekisterii?


Ai nii ... ku oli se hiton kuutio raja... Entä jos tohon laittaa 125 kuutioisen pytyn ku katsastaa?