Tuli sitten rempattua ja osteltua vähän...
Ysäriin ostin,
-Mäntäsarjan (Yamaha alkuperästä kaikki)
-tulpan (NGK normi)
-Renkaat (Michelinin Pilot Street radial, 130/70-17 ja 110/70-17)
-Jarrupalat (jotkut keraamiset),
-Venttiilit koneistettu uudestaan Kantasella ja sen jälkeen säädetty.
-Stefat, liukuholkit (Yamaha orkkikset) ja öljyt keulaan.
Vielä pitäs ketjut ja rattaat uusia niin ei olis mitään moitittavaa.
Kotariin ostin
-Koneen kaikki laakerit (KTM orkkis) paitsi 2 laakeria proxilta kampuralle tuli kiertokankisarjan mukana.
-Proxin kiertokanki sarja
-Wisecon takomäntä
-Uus pytty
-vaiherummun siirtäjä (KTM tietenkin)
-koneen stefat ja tiivisteet (prox, kun kusivat athenan tiivisteitten tilauksen)
-Levyt eteen ja taakse (Motomaster flame)
-Ketjut (RK 520MXZ4)
-Rattaat (eipysty muistamaan)
-Jarrupalat (jotkut sintteröidyt)
-Uusi kilventeline
Sitten vielä...
-Castrol RS 2t 12kpl
-Castrol MTX 10w-40 8kpl
-Castrol 4t GPS 1l
-Castrol Transmax DEX III multivehicle (kytkimeen)
-lukkorengas pihit
-Sellane takahaarukasta nostava tunkki ja ala t-palasta nostava tunkki.
-yleismittari
-BAHCO kattava räikkä, lenkki avain, ruuvari yms, setti
-Yskään ja kotariin uudet kilvet. (Kotariin oldchool ilma eu-merkintää
)
Koneistamo...
-Kiertokangenvaihto ja tasapainotus
-muutaman laakerin ja jumittuneen ensiörattaan irrotus
-yzfr pytyn hoonaus
-venttiiline hionta ja koneistus
-KTM kannen sorvaus
-Etupumppujen liukuholkkien irrotus
Ja varmasti unohtu jotain... Tällästä perus kesänalotus remonttia
Edit, niin unohtukin
Elkää ees kysykä paljon kustanti...
Siitä ois kaks rempattuu peliä kesälopulta jollekki jos kiinnostaa