Nelari:
- Kuluttaa vähemmän bensaa 2-5 litraa, yli 5 ei saa menemään jos ei vuoda mistään ja ei ole ylisuurta suutinta kaasarissa
- Pelkkää tankkausta, ei tartte öljyn kanssa leikkiä
- Kestää ajaa pitkää matkaa kaasupohjassa eikä oo ajotavalla pahemmin merkistystä kestävyyteen
- Vähemmän tehoa, ja poppaskonteja viritykseen ei ole
- Monimutkaisempi tekniikka, mutta vaatiikin vain pelkkää huoltoa eli öljyn vaihtoa ja venttiilinvälyksien säätöä ja ilmanputsarin vaihtoa tai pesua ja öljyämistä.
2t:
- Kuluttaa enemmän bensaa, riippuu tosin ihan kaasukädestä kuin paljon, mutta 5-10 litraa katulaiskassa
- Öljyä joudut aina sekottaa tankatessa tankkiin jos ei ole tuorevoitelua käytössä
- Ei voi käyttää moottorijarrutusta eli laskee menemään kytkin ylhäällä ilman kaasua
- Tehokkaampi kun laittaa täysitehoiseksi ja teharilla saa ihmeitä aikaan moottorin luonteeseen
- Tarkka kaasarin säädöistä ja ajotavasta
- Vaatii enemmän huoltoa ku nelari
- Yksinkertaisempi tekniikka ja huoltaminen + koneremontti onnistuu jos vähänkään pysyy työkalut kädessä, mutta kone onkin sitte useammin auki.
Elieli, peruspenalle 4t ja 2t sit jos kaipaa tehoa ja pysyy työkalut kädessä ja ajotapa on 2t:lle sopiva.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa