muhis kirjoitti:Huomenna olisin menossa hakemaan harkkalupia ja pyörä ei ole vielä minun nimissäni, niin pitääkö silloin harkat hakea uudestaan jos kesken harkkojen vaihdetaan mun nimiin? Jos kerta uusi pyörä ostaessa tarvitsee.. Vai kannattaako ennen lupien hakemista käydä pistämään omiin nimiin?
Laitat ennen harkkojen hakua omiin nimiin tai vasta sen jälkeen kun oot inssin läpässy niin pääset helpoimmalla, ja ei sitä uusia harkkoja haeta vaikka kesken harkkojen vaihtasit omiim nimiin, mutta tietysti se täytyy käydä laitoksella kirjaamassa papereihin.
AceFin kirjoitti:Ens viikolla inssi. Jos kusen sen, voinko ajaa inssin sitten muualla kuin pk-seudulla (josta myös olen kotoisin)? Harkkaluvilla ajan, joten eikö pyörä pidä katsastaa opetuskäyttöön, jos muualla ajan, esim. Mikkelissä?
Saat ajaa inssin vaikka siellä mikkelissä, eikä tartte katsastaa, mutta pyörää et itse saa ajaa sinne vaan jonkun muun täytyy ajaa tai vaikka viedä pakulla tai kärryllä.
SMink kirjoitti:Miten on, joudunko uusimaan koko käsittelykokeen sen takia, että se mulkku ei antanut mulle ohjeita, vai uusinko vain pujottelun? Ja onko täällä ketään joka ois inssin ajanu viitasaarella? Jos on niin minkälainen se inssi siellä on
?
Koko käsittelykoe menee uusiksi.