riksu26 kirjoitti:Eikös sillä yzärillä ole leipurin maine? [piilota]Mun mielestä polkupyörä ei kuulosta yhtä pahalta kuin vastapaistetut pullat
Ei se mihinkään leivo, jos lämmittää kunnolla ennen ajoon lähtöä eli ei lähe heti starttinapin hipasun jälkeen kylmänä kiihyttelemään mallilla "isi maksaa". (ei herneitä)
Ysäriinhän nuita öljyjä vaihdellaan 3000 km välein, suodatinta 6000 km välein. Kulutus 2-3 litran väliltä, riippuen ajosta. Tosi vakaa ajettava, helppo pyörä ensipyöräksi, ja liikkuukin ihan tarpeeksi, 100 km/h rajoitusalueella pysyt kyllä liikenteen mukana keveästi, motarilla se nyt sitten menee melko vinguttamiseksi..
Negatiivisiksi asioiksi sanosin ajoasennon, ainakin itselläni kipeytyy selkä noin 100 km putkeen ajon jälkeen (pituutta mulla hippasen yli 180 cm) , sekä matkustajan (eikä kyllä kuskinkaan) penkki ei kyllä mukavimmasta päästä ole..
Jos sä nyt tämmöstä käyt kattomassa, niin ota mielellään alle 20 000km ajettu yksilö, (rempattu ois plussaa) ja kysele omistajalta ennen minkäänlaisia päätöksiä että miten ollaan ajettu, eli onko lämmitetty kylmänä ennen ajoa, kysy syökö öljyä ja samalla tarkasta sitten öljyn määrä.
Tässä nyt oli kyllä aika puolueellinen teksti yammun puolesta, kahesta muusta ehdokkaasta mulla kun ei kokemusta ole niin enpä niihin ala nyt mitään kommentoimaan. Toivottavasti auttoi !