onks tän a1-kortin suorittaminen opetusluvalla miten paljon halvempaa 1.1.2014 uudistuksen jälkeen? nyt ei tarvitse enään käydä suorittamassa mitään teoria -ja ajotunteja autokoululla. pelkästään teoriakoe (opettaja + oppilas), itse opetustunnit ja sitten inssi. tollee ainakin itse olen ymmärtänyt sen.
ja kannattaaks toi piikki laittaa ainakin lähes täysin vakiokuntoon, jotta menee katsastuksesta läpi (pitää katsastaa opetuskäyttöön)? esim. kilventeline. nyt on bilteman e-hyväksytty (ei rek.kilvenvaloa), joten eiks ton pitäis kelvata?
ja mites, jos pyörässä on papereissa merkintä enskavanteista ja sitten on laitettu alle supermotovanteet? meinaan, tuleeks siitä jotain sanomista, ja kannattaako suosiolla pitää ne enskavanteet vaa siinä kiinni?
tos piikki-derbissä on kans tosta änkästä lentänyt edellisen omistajan aikana rojut ulos, jonka takia äänet ovat melko kovat, joten voinko vaihtaa jonkun "vapaavirtausänkän" tilalle, kuten Yoshimura tai Remus (molemmat taitavat olla ei e-hyväksyttyjä).
ja lähteeks silloin kortti/opetuslupa, jos on opetusluvat taskussa ja jää virimopolla (joka kulkee yli 65km/h) kiinni -- vaikka ei ajaisi ylinopeutta / muuten rikkoisi liikennesääntöjä?kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista.