Piikin rekisteröinti.

Kisapensa
Pyörä:
CBR600F -96
Paikkakunta:
S-joki
Liittynyt:
4.1.2007 20:03

ViestiKirjoittanut Kisapensa » 30.1.2008 23:54

Mitähän toi kahdelle rekisteröiminen maksaa? pari kymppiä?
Appen
Pyörä:
Honta
Paikkakunta:
Stadi
Liittynyt:
28.6.2007 19:09

ViestiKirjoittanut Appen » 31.1.2008 0:25

Onnistuuko piikin rekisteröinti 1 -> 2 istumapaikkaseks jos on jalkatapit myös takana? Tarviiko maksaa muutoskatsastus maksuja jne?
Tällä hetkellä pyörä siis rekisteröity 1 istumapaikalle.


kyllä pitäis rekisteröinti onnistua jos tapit löytyy ja ns. jalkasuojat. muutoskatsastukselle tulee joku 30¤ hintaa.


Siinä ois ollu valmis vastaus
JAMPO90
Pyörä:
Enään ei pyöriä <3
Paikkakunta:
Pudasjärvi
Liittynyt:
17.7.2005 12:24

ViestiKirjoittanut JAMPO90 » 31.1.2008 0:34

vahvista kirjoitti:Mitähän toi kahdelle rekisteröiminen maksaa? pari kymppiä?

Niin kuin aikaisemmin sanottiin niin muutoskatsastus on 30-50e paikasta riippuen.
Normaali ihminen elää vältellen tiukkoja tilanteita.

Mototista tuttu ex. jannez1

Mitä sä ujostelet siellä nurkassa <3
Kisapensa
Pyörä:
CBR600F -96
Paikkakunta:
S-joki
Liittynyt:
4.1.2007 20:03

ViestiKirjoittanut Kisapensa » 1.2.2008 14:54

no oonpas mä sokia
kersti91
Liittynyt:
6.11.2005 13:16

ViestiKirjoittanut kersti91 » 1.2.2008 16:59

tro- kirjoitti:
JaHe kirjoitti:Onnistuuko piikin rekisteröinti 1 -> 2 istumapaikkaseks jos on jalkatapit myös takana? Tarviiko maksaa muutoskatsastus maksuja jne?
Tällä hetkellä pyörä siis rekisteröity 1 istumapaikalle.


kyllä pitäis rekisteröinti onnistua jos tapit löytyy ja ns. jalkasuojat. muutoskatsastukselle tulee joku 30¤ hintaa.
Heiheihei, jos pyörää ei ole koskaan EU-tyypitetty, ei tarvitse muutoskatsastaa. Siis kun aihe tuossa esiin tuli. Istumapaikkamuutoksia ei tarvitse esim. TZR kohdalla tehdä.
Tarkista kampiakselin stefa.
Kisapensa
Pyörä:
CBR600F -96
Paikkakunta:
S-joki
Liittynyt:
4.1.2007 20:03

ViestiKirjoittanut Kisapensa » 3.2.2008 23:30

kersti91 kirjoitti:
tro- kirjoitti:
JaHe kirjoitti:Onnistuuko piikin rekisteröinti 1 -> 2 istumapaikkaseks jos on jalkatapit myös takana? Tarviiko maksaa muutoskatsastus maksuja jne?
Tällä hetkellä pyörä siis rekisteröity 1 istumapaikalle.


kyllä pitäis rekisteröinti onnistua jos tapit löytyy ja ns. jalkasuojat. muutoskatsastukselle tulee joku 30¤ hintaa.
Heiheihei, jos pyörää ei ole koskaan EU-tyypitetty, ei tarvitse muutoskatsastaa. Siis kun aihe tuossa esiin tuli. Istumapaikkamuutoksia ei tarvitse esim. TZR kohdalla tehdä.


Tarkottaako sitte että mun ei tarvitte muutoskatsastaa tuota? Mulla on ainoastaan ensirekisteröity tuo tessu eli ei oo koskaan ollu kilvettömänä.. Eli tarviiko katsastella?
hydelahti
Liittynyt:
28.4.2007 14:18
Yamaha DT50x Sm 2007

ViestiKirjoittanut hydelahti » 9.2.2008 18:00

MORO!
Mitäs pitäs muuttaa että saa 50cc Yamahan 125 kilpiin?
Sökötti
Paikkakunta:
KSNK
Liittynyt:
8.9.2005 21:16

ViestiKirjoittanut Sökötti » 9.2.2008 18:18

_ahma_ kirjoitti:
noon kirjoitti:
Jani3112 kirjoitti:pitää muutoskatsastaa pyörä 17" renkaille.


paljonkos tälle sitten tulisi hintaa?

Taitaa 50¤ olla muutoskatsastuksen hinta.

Kysytään tässä nyt samalla:
Pitääkö pyörä viedä katsastusasemalle vai pystyvätkö he kattomaan suoraan rek.otteesta/tietokoneelta minkälaiset renkaat ja 17" vanteet siihen saa?
Kangas
Paikkakunta:
Virrat
Liittynyt:
15.12.2005 10:32
Re: Yamaha DT50x Sm 2007

ViestiKirjoittanut Kangas » 9.2.2008 18:39

hydelahti kirjoitti:MORO!
Mitäs pitäs muuttaa että saa 50cc Yamahan 125 kilpiin?
Älytöntä? onko tuossa mitään järkeä?
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 9.2.2008 18:51

Meneekös uusilla katteilla katsastuksesta läpi? Jos sanoo ettei runkoon ole tehty mutoksia.
Ja eihän mitään vakio putsareita vaadita?
^SLayeR^
Pyörä:
Ktm Exc 450 -04
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
28.7.2005 22:47
Re: Yamaha DT50x Sm 2007

ViestiKirjoittanut ^SLayeR^ » 9.2.2008 19:06

hydelahti kirjoitti:MORO!
Mitäs pitäs muuttaa että saa 50cc Yamahan 125 kilpiin?
koko pyörä. ei onnistu koska mopoilla ei ole piikkien tyyppihyväksyntää.
^SLayeR^
Pyörä:
Ktm Exc 450 -04
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
28.7.2005 22:47

ViestiKirjoittanut ^SLayeR^ » 9.2.2008 19:08

WPWW kirjoitti:Meneekös uusilla katteilla katsastuksesta läpi? Jos sanoo ettei runkoon ole tehty mutoksia.
Ja eihän mitään vakio putsareita vaadita?
ei kait katteilla oo mitään merkitystä. putsareista sen verran et kai neki menee läpi kunhan ei niitten ansiosta tehot nouse yli sallitun määrän.
WPWW
Pyörä:
Kawasaki K(d)x
Liittynyt:
17.1.2007 16:27

ViestiKirjoittanut WPWW » 9.2.2008 19:33

Joo toi tarvii kuitenkin viedä penkkiin ja pistää 11kw.
earseeni
Liittynyt:
18.5.2006 21:31

ViestiKirjoittanut earseeni » 14.2.2008 22:40

mitenkäs mun pitäs toimia kun ostin tossa paripäivää sitten 88 vm tzr:än ja papereissa lukee tehojen kohalla 20kW eli siis mitäpitää tehä että saan ajaa a1 kortilla kyseistä pyörää?
JKY
Pyörä:
EGS360/TS50/S1
Paikkakunta:
Klaukkala
Liittynyt:
29.10.2005 15:14

ViestiKirjoittanut JKY » 14.2.2008 23:23

Dynottaa se, laittaa kuri, dynottaa uuestaa ja mennä katsasuskonttorille niitten dynolappujen kanssa.