Porkki kirjoitti:Mites sais porukat ympäripuhutta vakuutus asioista, kevari + kortti oli jo melkein varma nakki, kunnes tuli puheeks vakuutukset nii joha kaatu kaikki niskaa.
Itse olin kortin + piikin maksamassa, mutta vakuutuksii ei riittänyt enään rahat.
Ihmeellisen kalliita noiki ku mopossa about 200-300€, niin halvin mitä internetistäkin löysin oli 800€ luokkaa pelkkä liikennevakuutus kevarille.
Että mitä tässä kannattais nyt tehä? Rupea kilpailuttamaan vakuutusyhtiöitä, vai mitä? Vähä ideat jo vähissä tässä vaiheessa, kun vaivalla sain vasta puhuttua ne ympäri kevarin hommaamisesta niin nyt iski nämäkin asiat päälle.
Kevari jonka olin hommaamassa oli 07' Rieju SMX, mitään ideoita paljonko tuohon vakuutukset maksaisi?
Joo, nuo netistä kysyttävät "tarjoukset" ei aina kerro oikeaa totuutta.
Itsellä YZF-R125, täyskatettu menopeli, kuten monet tietää. Lähdettiin kilpailuttaan vakuutusyhtiöitä (Lähinnä LähiTapiola ja Pohjola) ja lopputulokseksi päästiin täyskaskolliseen vakuutukseen hintaan vähän yli 400€. Tuostakaan ei jää ku muistaakseni noin puolet liikennevakuutukselle hintaa.
Tutun Hussessa, uutena ostanut, 2T, niin vakuutukset aivan samat. Jopa hinta..
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.