Nyt kokeilemassa kävin, niin heti huomasi että alaalta ja keskeltä oli paljon laiskempi, mutta huippuja kokeillessa ei yläältä enää pätkinyt, ja kiihdyttäminenkin onnistui hieman paremmin. Kiihdyttäessä silti täyskaasu vetää hieman köyhästin, mutta ihan vähän kaasua laskiessa lähtee paremmin. Pitää kattoa jos sais ilmaruuvilal säädettyä kohilleen, 1,5 oli auki aluksi, ja myöhemmin 1. Eroa en oikeastaan huomannut.
Ylämäkeen oli kyllä armottoman laiska, ei ollut väliä oliko kaasua 1/2 vai kokokaasu, johtuisiko neulasta, jos mahdollisestin menikin hieman laihalle?
Mutta tuo oire mikä nyt on vielä pieni, ja aiemmin isompi on sama, kuin ajaisi 6 vaihteella ylämäkeen pienellä kaasulla, ja sitten laittaa kaasun pohjaan -> ei vedä. Joskin tapahtuu minulla myös korkeammilla kierroksilla.
Edittiä vielä sen verta, että tyhjäkäynnillä kierrokset palautuvat paljon hitaammin, ja tulppa oli vähän ottanut valkoista väriä, eli tulppakin sitämieltä että laihalla käy.
Myöskin meinasi sammua kun iso vaihte+pienet kierrokset ja kaasun laittoi pohjaan, mutta normaalia? vai ei?
Myöskin mietin, että haittaako jos kaasarin ja ilmanputsarin välinen letku vuotaa? Ei pitäisi vuotaa, enkä usko että haittaa, mutta kyllähän senkin varulta voisi tarkistaa.