Keuliminen

Alexir
Pyörä:
EX HusQ 125 SM -09 ,EX Yamaha DT 50 -07 & -09 ,EX KTM EXC 125 -09, EX Yamaha WR 183 -11,EX WR125 -12, EXC450 -04
Paikkakunta:
Loviisa
Liittynyt:
30.9.2011 18:05
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut Alexir » 27.6.2014 0:17

No 130 jälkee vähä tylsää nykiä noila väleillä ku huutaa jo aika hyvin leipää :lol:

Sanotaan 130, kovemmasta en ole jaksanu ees kokeilla kun tietää että se nousisi kuitenkin ;)
YouTube kanava
[X] M-Kortti [X] A1-Kortti [X] A2-Kortti [X] B-Kortti
Stål
Pyörä:
Husaberg FS 570, EX: KTM EXC450, EX: Husqvarna Sms 4 -10
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.6.2011 14:40
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut Stål » 27.6.2014 15:44

Tekniikka laji... :lol:
Husaberg FS 570
Säkittäjä
Pyörä:
Husqvarna SM 125 -08 ex. Räxä 50 -04
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
21.4.2013 21:17
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut Säkittäjä » 30.7.2014 16:27

Jaaha tänään mentiin rytinällä ympäri jostain 50 kmh vauhdista kun onnistuin ekaa kertaa vaihtamaan kakkoselta kolmoselle ja pitämään keulan ilmassa. Samalla se vähän vaan pääs nykäsemään. :s Ei se jarru ollu hallussa vaikka niin luulinkin en kerenny ees hidastaa vauhtia ennenkun lensin pyörän selästä.

Onneks oli kunnon varusteet niin selvisin parilla naarmulla koko rytäkästä. Huomenna häkki suoraks ja loppuviikosta takasin reenamaan.
riksu26
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
10.7.2012 21:56
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut riksu26 » 17.10.2014 17:11

Kellään vinkkejä, miten kannattaisi aloittaa keuliminen? Tiedän kyllä että ensiksi pitäisi opetella jarrun käyttö. Ongelma on siinä, että millä vaihteella kannattaisi aloittaa ja mistä vauhdista? Jotain videoitakin olen katsonut, mutta niissä sanotaan että ykkösellä kävelyvauhdista nykäsee tangosta ja antaa samalla kytkinpommin, mutta en oikein uskalla kokeilla tuota kun kakkosella meinasi mennä ympäri vaikka en edes kiskassut tangosta ja istuin normaalisti..
Blacklake
Pyörä:
KTM 690 SMC -16
Paikkakunta:
Evijärvi
Liittynyt:
26.9.2012 15:59
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut Blacklake » 19.10.2014 21:10

Kai se vähän riippuu laitteesta. Mikäli se kakkosella hyvin jaksaa, niin pienellä kytkinpommilla aloitat ja aina vähän tehokkaampaa kytkinpommia kunnes nousee sellaiselle korkeudelle missä se ei vielä säikäytä ja pysyy vähän kaasua vääntämällä ilmassa. Siitä sitten vaan mietit että nyt polkasen jarrulla keulan alas, sitten jatkat samaa niin siitä se lähtee :D
tehari derbi 1998
Liittynyt:
4.5.2013 21:12
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut tehari derbi 1998 » 6.4.2015 20:31

oisko kellää neuvoja miten sais keulittua matkaa sm hussella 2t a1 tehoissa :D 4 vaihteella keulaa en saa millään ilmaan :D vaikka kuin repii oisko kellää mitää neuvoja kannattaisiko välityksiä vaihtaa tällä hetkellä 13-49
skopojätkä
Liittynyt:
19.4.2014 17:26
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut skopojätkä » 21.4.2015 20:20

Onko kukaan keulinu piikki cbr:llä?
Miten kyykkypyörällä keuliminen eroaa enska/smotolla keulimisesta? Onnistuuko keulinta kun ykkös vaihde on älyttömän lyhyt?
Jantseli
Pyörä:
Honda Nsr -94
Liittynyt:
17.6.2014 22:02
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut Jantseli » 9.5.2015 2:42

Osaisiko joku hieno herrasmies hieman valaista meikäläistä? Olen tässä mietiskelly että minkälaiset välit kannattaisi TT näsäriin laittaa kun ei vakioilla 14-35 jaksa nostaa. Eli jos sellaisia välejä ehdottelisitte millä nousee hytti ja kohtuullisesti jaksaa kulkea, niin olisin kiitollinen :) Ja vielä että passaako näsäriin cebarin hampikkaat?