Tänäkin kesänä ois kiva käydä pari kertaa mut tiedä saako aikaseks sitten...
hape4N kirjoitti:Jos oot maksanu teoriakokeen yhteydes inssin myös, nii siitä vissii se lappu että on maksettu(?), mistäs sun inssi lähtee ku kerra hertsikas asut?Puuro kirjoitti:Mitäs kaikkia papruja pitäs nyt sitte ottaa mukaa inssiin ku harkkaluvilla suoritan? Harkkalupa, tutkintotodistus ja mopokortti(aka henkkarit) tartteeko muita?
Saa sen myös halutessaa vissii saada nii et lähtis itäväylän teboililla sijaitsevasta A-katsastuksesta? Ite ainaki yritän saada nii et lähtisPuuro kirjoitti:hape4N kirjoitti:Jos oot maksanu teoriakokeen yhteydes inssin myös, nii siitä vissii se lappu että on maksettu(?), mistäs sun inssi lähtee ku kerra hertsikas asut?Puuro kirjoitti:Mitäs kaikkia papruja pitäs nyt sitte ottaa mukaa inssiin ku harkkaluvilla suoritan? Harkkalupa, tutkintotodistus ja mopokortti(aka henkkarit) tartteeko muita?
Joo ei mulla halunnu nähdä ku henkkarit, harkkalupa ja tutkintotodistus(siinä oli merkintä, että kaikki maksettu teoriaa suorittaes). Huhhu läpi meni, mutta huomas lopussa et tais se vähä sit kuiteki jännittää ku olin puristanu stongaa nii paljo et vasemman käden sormista alko hävii tunto Ilmeisesti oli kuitekin vähä nihkeempi inssi ku jakso valittaa punasista parkeistaki.
Ja inssi lähti niiku tattikselta niiku taitaa kaikilla ainaki stadissa ja vantaallaki?
hape4N kirjoitti:Saa sen myös halutessaa vissii saada nii et lähtis itäväylän teboililla sijaitsevasta A-katsastuksesta? Ite ainaki yritän saada nii et lähtisPuuro kirjoitti:hape4N kirjoitti:Jos oot maksanu teoriakokeen yhteydes inssin myös, nii siitä vissii se lappu että on maksettu(?), mistäs sun inssi lähtee ku kerra hertsikas asut?Puuro kirjoitti:Mitäs kaikkia papruja pitäs nyt sitte ottaa mukaa inssiin ku harkkaluvilla suoritan? Harkkalupa, tutkintotodistus ja mopokortti(aka henkkarit) tartteeko muita?
Joo ei mulla halunnu nähdä ku henkkarit, harkkalupa ja tutkintotodistus(siinä oli merkintä, että kaikki maksettu teoriaa suorittaes). Huhhu läpi meni, mutta huomas lopussa et tais se vähä sit kuiteki jännittää ku olin puristanu stongaa nii paljo et vasemman käden sormista alko hävii tunto Ilmeisesti oli kuitekin vähä nihkeempi inssi ku jakso valittaa punasista parkeistaki.
Ja inssi lähti niiku tattikselta niiku taitaa kaikilla ainaki stadissa ja vantaallaki?
Jos heti kässärin jälkeen inssi niin lähtee tattikselta, mutta harkkaluvilla jos vetää niin taitaa olla mahollisuudet saada lähtee myös muualta.SMink kirjoitti:hape4N kirjoitti:Saa sen myös halutessaa vissii saada nii et lähtis itäväylän teboililla sijaitsevasta A-katsastuksesta? Ite ainaki yritän saada nii et lähtisPuuro kirjoitti:hape4N kirjoitti:Jos oot maksanu teoriakokeen yhteydes inssin myös, nii siitä vissii se lappu että on maksettu(?), mistäs sun inssi lähtee ku kerra hertsikas asut?Puuro kirjoitti:Mitäs kaikkia papruja pitäs nyt sitte ottaa mukaa inssiin ku harkkaluvilla suoritan? Harkkalupa, tutkintotodistus ja mopokortti(aka henkkarit) tartteeko muita?
Turhaa yrität. Tattis on ainoo paikka mistä se lähtee. Tuli meinaa kysyttyä itäväylän katsasuskonttorilla