Allekirjoittanut ajaa taajamassa aina keskellä kaistaa. Käännyttäessä vasemmalle ryhmittäydyn vilkun kanssa vasempaan laitaan kaistaa ja ajan nätisti kääntyvien kaistalle keskelle. Siitä käännyn, säilyttäen ajolinjan kaistan keskellä käännyttävälle tielle.
Se pään kääntö ja jalankulkijat tulevat ennen pyörän kallistusta, tällöin kerkeät sekä miettiä, ennakoida, että väistää mahdolliset kevyen liikenteen kulkijat.
Jos taas ei ole ryhmittymiskaistoja erikseen, niin laidasta käännytään. Mitä järkeä jäädä keskelle kaistaa jumittamaan muuta liikennettä, kun voit nätisti väistää ajamalla siihen laitaan, jolloin odotat vain vastaantulevan liikenteen ja sillä hyvä.
Itse olen sisäistänyt moottoripyörälle kolme ajolinjaa. Laidat ryhmitykseen ja kääntymiseen, keskellä ajetaan suoraan.
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.