nii mustis ei oo mut niis ruskeen värisis tai niin on tai ainaki ollu joskus b merkki. mut ihan yleisestikkin joka tuotteessa melkeenpä isolla biltema lukee
kuvistasi kun katsoin niin kyllä omasta mielestä näyttäs et tohon iha 2 pulttiset raiserit menee, mut ne tiedä :ozemz kirjoitti:Hiukan tyhmä kysymys, mutta onko olemassa mitään fatbaria tai fatbarin tyylistä, eli välitangotonta tankoa, joka ei kuitenkaan olis keskeltä "normaalia" tankoa paksumpi? Haluisin tohon sachsiin fatbarin, mutta siinä on raisereitten "alakappale" valettu kiinni t-palaan, joten raisereiden vaihtaminen on mahdotonta. Vai olisko olemassa jtn. patenttia, miten siihen sais uudet raiserit kiinni esim niitten vanhojen alaosan "päälle"?
juu noi laitetaa vanhojen kiinnikkeitten alaosaa kiinni ja toi nyppylä tulee siihen koloozemz kirjoitti:Nyt alkoi mullakin sytyttää. Esim. näissä kiinnikkeissähän on tollanen"nyppylä" tossa alaosassa niin pitäiskö sen mennä vanhojen kiinnikkeitten alaosan "koloon"? Voiko joku kertoa olenko oikeessa vai väärässä. Olen jostain syystä katsellut vaan sellaisia kiinnikkeitä, jossa on tasanen alaosa, mutta jos kerran tollasiakin on niin asiahan muuttuu ihan erilaiseksi. Näitä kiinnikkeitä siis tarkotin: http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=15913
MIKES_ kirjoitti:Tietääkö kukaa paljon maksaa Hebon crossitanko? Ja onkohan ne kestäviä?
Linkki kuvastoon josta näkee ne kaks eri tanko vaihtoehtoa jos jaksaa selata pari sivua eteenpäin (tarkoitan sivun 168-169 tankoja): http://www.hebo.com/books/offroad/index.php?idioma=uk
Gle0 kirjoitti:Mikä crossi tanko olisi hyvä kadulle?
Se o vähä siitä kiinni minkälaista taivutusta haluut. Jos haluut laatuun panostaa niin osta ihmeessa renthal, protaper, magura tms. Noilta löytyy kyllä erilaisia taivutuksia. Esim. tässä näkyy erilaisia renthalin tankojen taivutuksia: http://www.renthal.com/File/apps1.asp?t ... OSS/ENDURO Tuossa kuvassa näkyykin mitä nuo mitat tarkoittaa, mutta selvennykseksi: A tarkoittaa koko tangon leveyttä, B tarkoittaa tangon korkeutta, C tarkoittaa ylöspäin taivutetun kohdan nousukorkeutta, D tarkoittaa kiinnikealueen leveyttä ja E tarkoittaa taaksepäin taivutetun taivutuksen määrää eli ns. pullbackia. Noita taivutuksia on siis erilaisia siksi, että kuski löytäis mahdollisimman hyvän ajoasennon. Kaikilla valmistajilla on siis myös eri taivutukset ja ne löytyy niiden kotisivuita. Toiset valmistajat eivät ilmoita välttämättä taivutuksien ominaisuuksia niin tarkkaan kuin tuo ed.mainittu renthal.Gle0 kirjoitti:Mikä crossi tanko olisi hyvä kadulle?