Ohjaustangot

juustoviipale
Liittynyt:
28.8.2008 15:38

ViestiKirjoittanut juustoviipale » 20.6.2009 14:26

nii mustis ei oo mut niis ruskeen värisis tai niin on tai ainaki ollu joskus :) b merkki. mut ihan yleisestikkin joka tuotteessa melkeenpä isolla biltema lukee
http://www.travian.fi/?uc=fix_58714
lepsi
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
6.11.2007 22:45

ViestiKirjoittanut lepsi » 20.6.2009 21:55

ei ainakaa kaverin kultases biltema fättikses oo sitä b logoo
zemz
Pyörä:
Sachs x-road 125
Paikkakunta:
Somero
Liittynyt:
1.12.2007 9:56

ViestiKirjoittanut zemz » 20.6.2009 22:12

Hiukan tyhmä kysymys, mutta onko olemassa mitään fatbaria tai fatbarin tyylistä, eli välitangotonta tankoa, joka ei kuitenkaan olis keskeltä "normaalia" tankoa paksumpi? Haluisin tohon sachsiin fatbarin, mutta siinä on raisereitten "alakappale" valettu kiinni t-palaan, joten raisereiden vaihtaminen on mahdotonta. Vai olisko olemassa jtn. patenttia, miten siihen sais uudet raiserit kiinni esim niitten vanhojen alaosan "päälle"? :s
Myynnissä: http://www..com/honlei/50-cc/916135
echo
Liittynyt:
12.11.2006 19:17

ViestiKirjoittanut echo » 20.6.2009 22:47

Löytyy tollasia tankoja sekä sovituskappaleita
nirspu
Pyörä:
dt 125r
Liittynyt:
28.8.2006 21:03

ViestiKirjoittanut nirspu » 21.6.2009 4:20

zemz kirjoitti:Hiukan tyhmä kysymys, mutta onko olemassa mitään fatbaria tai fatbarin tyylistä, eli välitangotonta tankoa, joka ei kuitenkaan olis keskeltä "normaalia" tankoa paksumpi? Haluisin tohon sachsiin fatbarin, mutta siinä on raisereitten "alakappale" valettu kiinni t-palaan, joten raisereiden vaihtaminen on mahdotonta. Vai olisko olemassa jtn. patenttia, miten siihen sais uudet raiserit kiinni esim niitten vanhojen alaosan "päälle"? :s
kuvistasi kun katsoin niin kyllä omasta mielestä näyttäs et tohon iha 2 pulttiset raiserit menee, mut ne tiedä :o
zemz
Pyörä:
Sachs x-road 125
Paikkakunta:
Somero
Liittynyt:
1.12.2007 9:56

ViestiKirjoittanut zemz » 21.6.2009 9:34

Nyt alkoi mullakin sytyttää. Esim. näissä kiinnikkeissähän on tollanen"nyppylä" tossa alaosassa niin pitäiskö sen mennä vanhojen kiinnikkeitten alaosan "koloon"? Voiko joku kertoa olenko oikeessa vai väärässä. Olen jostain syystä katsellut vaan sellaisia kiinnikkeitä, jossa on tasanen alaosa, mutta jos kerran tollasiakin on niin asiahan muuttuu ihan erilaiseksi. :) Näitä kiinnikkeitä siis tarkotin: http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=15913
Myynnissä: http://www..com/honlei/50-cc/916135
lepsi
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
6.11.2007 22:45

ViestiKirjoittanut lepsi » 21.6.2009 11:21

zemz kirjoitti:Nyt alkoi mullakin sytyttää. Esim. näissä kiinnikkeissähän on tollanen"nyppylä" tossa alaosassa niin pitäiskö sen mennä vanhojen kiinnikkeitten alaosan "koloon"? Voiko joku kertoa olenko oikeessa vai väärässä. Olen jostain syystä katsellut vaan sellaisia kiinnikkeitä, jossa on tasanen alaosa, mutta jos kerran tollasiakin on niin asiahan muuttuu ihan erilaiseksi. :) Näitä kiinnikkeitä siis tarkotin: http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=15913
juu noi laitetaa vanhojen kiinnikkeitten alaosaa kiinni ja toi nyppylä tulee siihen koloo
zemz
Pyörä:
Sachs x-road 125
Paikkakunta:
Somero
Liittynyt:
1.12.2007 9:56

ViestiKirjoittanut zemz » 21.6.2009 12:52

Kiitos! Asia selvä, eli saan sittenkin tohon sachsiin sen mun himoitseman fatbarin. :D
Myynnissä: http://www..com/honlei/50-cc/916135
MIKES_
Pyörä:
Kawasaki Z750 -04
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
17.2.2008 15:10

ViestiKirjoittanut MIKES_ » 23.6.2009 22:59

MIKES_ kirjoitti:Tietääkö kukaa paljon maksaa Hebon crossitanko? Ja onkohan ne kestäviä?
Linkki kuvastoon josta näkee ne kaks eri tanko vaihtoehtoa jos jaksaa selata pari sivua eteenpäin (tarkoitan sivun 168-169 tankoja): http://www.hebo.com/books/offroad/index.php?idioma=uk

Anyone? :roll:
SV
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
12.4.2007 11:32

ViestiKirjoittanut SV » 4.7.2009 22:21

Onkos jollain muullakin käynyt Timelessin fatbar kiinnikkeiden kanssa niin, että pultit ovat 1mm isommat mitä reiät keulassa? Äkkiseltään ei ainakaan mitään 7mm pultteja löytynyt, täytyy vissiin kattoa jos tekis rei'istä 8mm.
^N1K0^
Paikkakunta:
Pornainen
Liittynyt:
22.7.2007 20:09

ViestiKirjoittanut ^N1K0^ » 10.7.2009 0:57

Kuinka paljo Detsissä tanko nousee ku laittaa fättiksen kiinnikkeet? Meneekö kaikki ongelmitta paikoilleen kun vakiotanko on vähä kapeampi, vai vaikuttaako mitenkään?
Gle0
Pyörä:
Husq SM 125 '09
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
2.8.2008 22:42

ViestiKirjoittanut Gle0 » 10.7.2009 2:47

Mikä crossi tanko olisi hyvä kadulle?
Galleria
-Riuku-
Pyörä:
Ktm 400 exc
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
8.7.2006 12:38

ViestiKirjoittanut -Riuku- » 10.7.2009 11:34

^N1K0^ kirjoitti:Kuinka paljo Detsissä tanko nousee ku laittaa fättiksen kiinnikkeet? Meneekö kaikki ongelmitta paikoilleen kun vakiotanko on vähä kapeampi, vai vaikuttaako mitenkään?
Menee ilman ongelmiaa, vaijerit ja johdotkin riittää kyllä.
[kalz]
Paikkakunta:
Somero/Salo
Liittynyt:
14.10.2003 10:50

ViestiKirjoittanut [kalz] » 10.7.2009 11:36

Gle0 kirjoitti:Mikä crossi tanko olisi hyvä kadulle?

ProTaper
________________________________________
4 wheels-MB
-Riuku-
Pyörä:
Ktm 400 exc
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
8.7.2006 12:38

ViestiKirjoittanut -Riuku- » 10.7.2009 11:50

Gle0 kirjoitti:Mikä crossi tanko olisi hyvä kadulle?
Se o vähä siitä kiinni minkälaista taivutusta haluut. Jos haluut laatuun panostaa niin osta ihmeessa renthal, protaper, magura tms. Noilta löytyy kyllä erilaisia taivutuksia. Esim. tässä näkyy erilaisia renthalin tankojen taivutuksia: http://www.renthal.com/File/apps1.asp?t ... OSS/ENDURO Tuossa kuvassa näkyykin mitä nuo mitat tarkoittaa, mutta selvennykseksi: A tarkoittaa koko tangon leveyttä, B tarkoittaa tangon korkeutta, C tarkoittaa ylöspäin taivutetun kohdan nousukorkeutta, D tarkoittaa kiinnikealueen leveyttä ja E tarkoittaa taaksepäin taivutetun taivutuksen määrää eli ns. pullbackia. Noita taivutuksia on siis erilaisia siksi, että kuski löytäis mahdollisimman hyvän ajoasennon. Kaikilla valmistajilla on siis myös eri taivutukset ja ne löytyy niiden kotisivuita. Toiset valmistajat eivät ilmoita välttämättä taivutuksien ominaisuuksia niin tarkkaan kuin tuo ed.mainittu renthal.