Piikin rekisteröinti.

juzzy
Pyörä:
ktm exc ja romut
Paikkakunta:
helsinki
Liittynyt:
9.11.2010 19:20
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut juzzy » 14.8.2012 14:52

moro ni poliisit vei multa nyt kilvet (KTM) :D ni mun pitää mennä katsastaa se mut ku siin lapus ei lukenu mitää ku mul on smota vaik papereis enska ni pitääks se muutoskatsastaa siin samal?
eiks se oo mahdollista et sanoo et on varannu ajan toisee katsastus asemalle seuraavalle päivälle?
vaihetaan mustat smotot oransseihin http://www.motot.net/talli/kayttaja/113752
jålle
Pyörä:
Ktm exc 125, Tm en 530 F
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
10.9.2009 15:43
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut jålle » 14.8.2012 14:55

Kaveri vei smotoil katsastukseen vaik oli vaa enskoille rekisteröity nii ei ne sanonu mitää ihmeellist.
kotari proju! http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?f=93&t=82295
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 14.8.2012 18:11

juzzy kirjoitti:moro ni poliisit vei multa nyt kilvet (KTM) :D ni mun pitää mennä katsastaa se mut ku siin lapus ei lukenu mitää ku mul on smota vaik papereis enska ni pitääks se muutoskatsastaa siin samal?
eiks se oo mahdollista et sanoo et on varannu ajan toisee katsastus asemalle seuraavalle päivälle?

Kannattaa muutoskatsastaa samalla niin tulee vähemmän ongelmia ite katsastukseen tai poliisien kanssa.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
luikero
Pyörä:
Derbi DRD Racing SM, Suzuki RGF proju
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
7.10.2011 14:54
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut luikero » 14.8.2012 22:09

Näitä opetuslupia ja kevarin rakentelua mietiskellessä tuli mieleen että ennenkuin rupee suurempia muutoksia (runko halkipoikki pinoon) tekemään niin kannataisi varmaan katsastaa opetuskäyttöön. Ongelmaksi jäikin vain se, kauan tämä opetuskäyttöön katsastus leima on voimassa? Kun täytän ensi talvena ja sitten opetuslupia ei oteta vielä ettei varmasti lopu kesken niin tämän kanssa sama homma. Kiitos!
Myynnissä sekalaista RGF osaa paljon, kyselkää jos on tarvetta! Ostetaan myös tehari samaan pyörään!
_Jula
Pyörä:
Husqvarna Sm 125
Paikkakunta:
Sippola
Liittynyt:
5.10.2011 11:49
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut _Jula » 10.10.2012 22:25

Morjesta!
Miten onnistuu 125 rekisteröimättömän crossi Temmin rekisteröinti A1?
Pyörä on siis orkkis monttu kone... :/
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut Miiggael » 10.10.2012 22:33

Valitettavasti ei mitenkään.
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 10.10.2012 22:35

Ei mitenkään, ainakaan halvalla, eli osta uusi pyörä joka on jo kilvissä.

Se hinta on oikeesti monta sataa tuhatta jolla saa kilpiin, että ei kannata ees harkita.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
_Jula
Pyörä:
Husqvarna Sm 125
Paikkakunta:
Sippola
Liittynyt:
5.10.2011 11:49
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut _Jula » 10.10.2012 22:42

Elikkä pelkät sähköjen laitot, putken vaihto ja kuristukset dyno lappuineen ei riitä :s
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut Clutch » 10.10.2012 22:45

ja päästötodistus, verot ja katsastus niin pitäishän sen onnistua. Kaikki kiinni tosiaan katsastusmiehestä sitteku kaikki edellä mainitut asiat on kunnossa
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 10.10.2012 22:50

Eieiei, vaaditaan tyyppihyväksyntä, ja päästömittaukset yms. paskaa joka maksaa mansikoita ja jonka takia hintaa tulee ihan vitusti, unohda nyt koko juttu oikeesti.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Pattes798
Pyörä:
TM MX250 2T -13
Liittynyt:
25.4.2011 11:21
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut Pattes798 » 10.10.2012 22:53

Ja todistus laillisesta maahantuonnista, eli tullipaperit yms. Sekä katkeamaton luovutuskirjaketju maahantuojalta itselle. Eli melko paha homma, jos originelli monttis.
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut Clutch » 11.10.2012 9:00

Kyllähän noita punakilpisiä on laitettu jollain 1500e budjetilla kilpiin :P
Kolmetoista
Pyörä:
Nelipyöräinen
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
12.9.2010 19:06
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut Kolmetoista » 11.10.2012 11:28

Yhdellä kaverilla on Honda CR125 joka on kilvissä, olisko jotain 92-95 vuoden peli. Kilvissä on vaikka ei vilkkuja ole, valot kylläkin. Tuota ei varmaan oo mikään liike laittanu kilpiin vaan joku yksityinen? Kaks CR:ää ja yks YZ:ta täällä ainakin on, melko harvinaisia kyllä.
Motot.net Galleria
Moottorit.net Galleria
MYYDÄÄN 17" ja 18" Supermotorenkaita
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 11.10.2012 14:21

Clutch kirjoitti:Kyllähän noita punakilpisiä on laitettu jollain 1500e budjetilla kilpiin :P

Se on eriasia kun ne on kilpipelejä ainoana erona, että ovat ilman rekisteröintiä ja jotkut on myös semmosia joita ei saa ollenkaan ikinä kilpiin (esim. hondan uudet crossit joista tehty enduroita).

Pattes798 kirjoitti:Ja todistus laillisesta maahantuonnista, eli tullipaperit yms. Sekä katkeamaton luovutuskirjaketju maahantuojalta itselle. Eli melko paha homma, jos originelli monttis.
Ei noita tartte jos yksityisenä hommaa tyyppihyväksynnät yms. johon joutuu jos monttukoneen rekisteriin haluaa (nyt ei siis puhuta punakilpisestä), mutta se maksaa oikeesti aivan helvetisti.
Kolmetoista kirjoitti:Yhdellä kaverilla on Honda CR125 joka on kilvissä, olisko jotain 92-95 vuoden peli. Kilvissä on vaikka ei vilkkuja ole, valot kylläkin. Tuota ei varmaan oo mikään liike laittanu kilpiin vaan joku yksityinen? Kaks CR:ää ja yks YZ:ta täällä ainakin on, melko harvinaisia kyllä.
Noi on noita "huijaamalla" rekkariin saatuja jotka nimenomaan maahantuoja teki muutaman kappaleen, en osaa tuota tarkasti selittää mut tietoa löytyy netistä, enää ei tommonen onnistu ja tuohon aikaan ei vilkutkaan ollu pakollisia.

Nykypäivänä jos crossin haluaa kilpiin, niin se täytyy ostaa sitten joltain joka noita muutoksia tekee et on siedettävän hintasta, esim. honda crf:iä italialainen HM tyypittää kilpiin, mutta ei sekään firma mitään sun omaa vanhaa hondan crossia tee kilvelliseksi.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Clutch
Liittynyt:
19.8.2010 8:57
Re: Piikin rekisteröinti.

ViestiKirjoittanut Clutch » 11.10.2012 16:34

Tarkoitin että on vaan helpompi laittaa punakilpinen valkokilpiseksi kuin orkkis rossipeli. Että kannattaa alkuperäsen kysyjän miettiä sitäkin vaihtoehtoa
Ja nyt kun sä tartut taas joka helvetin pikkuasiaan niin tarkennan myös että niistä pitää maksaa verotkin.. :roll:

# Tästä asiattomasta loistopostauksesta kolmas varoitus.. Ei mennä henkilökohtaisuuksiin. -jkoljo