TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

696 16%
1809 41%
1886 43%
Ääniä yhteensä : 4391
_skyteam_
Pyörä:
Derbi Gpr, Skyteam manki
Liittynyt:
30.4.2007 15:25

ViestiKirjoittanut _skyteam_ » 20.6.2009 15:08

ripakinttu kirjoitti:Tai auto kurvaa pihatielä siihen ohituskaistalle niinkuin mulle kävi. Sellasta on tiäkkö helvetin vaikee ennakoida.


Tiiäkkö sitä, että tossa tilanteessa sulla on niin vähän aikaa, että se on aivan sama kumpi sulla on alla.

Aiheeseen. Sulake on ja ehkä tulee vielä tyhjä putki tai tehari.
ripakinttu
Pyörä:
Hakusessa
Paikkakunta:
Kauhajoki
Liittynyt:
13.8.2008 16:21

ViestiKirjoittanut ripakinttu » 20.6.2009 15:11

_skyteam_ kirjoitti:
ripakinttu kirjoitti:Tai auto kurvaa pihatielä siihen ohituskaistalle niinkuin mulle kävi. Sellasta on tiäkkö helvetin vaikee ennakoida.


Tiiäkkö sitä, että tossa tilanteessa sulla on niin vähän aikaa, että se on aivan sama kumpi sulla on alla.

Aiheeseen. Sulake on ja ehkä tulee vielä tyhjä putki tai tehari.

Kyllä mä ainakin kerkesin alta pois ja tuntu turvallisemmalta kun oli vähän enemmän tehoa alla kuin a1 tehosessa.
jaska45
Pyörä:
Honda NSR -03, Virago 250 tämän kesän käytössä
Paikkakunta:
Äänekoski
Liittynyt:
23.4.2006 15:43

ViestiKirjoittanut jaska45 » 21.6.2009 23:07

Kiihtyykös TT kyykyt paremmin 0-100 kun TT motot?
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 21.6.2009 23:10

Yleensä johonkin 80-100kph asti smotot vie kevyemmän painon ja lyhkäsempien välitysten ansiosta. Sitten alkaa kyykyt tulla ohitse.
Decide
Pyörä:
Paddock!
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
21.2.2008 12:36

ViestiKirjoittanut Decide » 22.6.2009 2:40

Ilmanvastuksen takia.
http://www.moottorit.net Nelipyöräisten keskustelupaikka!
RRacer
Liittynyt:
8.5.2009 20:08

ViestiKirjoittanut RRacer » 24.6.2009 4:00

Taitaa suurin syy olla lyhyet välit, mutta toki se ilmanvastuskin merkitsee.
Zuidaaja
Liittynyt:
22.2.2008 19:39

ViestiKirjoittanut Zuidaaja » 24.6.2009 22:07

No oisko niissä lyhyet välit koska ilmanvastuksen takia ne ei pidemmillä jaksais kulkee? :D
Rokik
Pyörä:
X-Race SM -09
Liittynyt:
1.5.2009 2:48

ViestiKirjoittanut Rokik » 24.6.2009 22:34

Kuinka herkästi poliisit ottaa pyörän testipenkkiin tehomittauksia varten? Voiko katsoa onko täysteho muilla tavoilla? Ja mitähän rangaistuksia tulee jos jää kiinni TT-pyörästä...ajo-oikeudetta ajaminen, tuleeko muuta?
Darwin
Pyörä:
Yamaha Yzf-R 125 '09
Liittynyt:
3.2.2009 15:04

ViestiKirjoittanut Darwin » 24.6.2009 22:57

Rokik kirjoitti:Kuinka herkästi poliisit ottaa pyörän testipenkkiin tehomittauksia varten? Voiko katsoa onko täysteho muilla tavoilla? Ja mitähän rangaistuksia tulee jos jää kiinni TT-pyörästä...ajo-oikeudetta ajaminen, tuleeko muuta?

Käytä hakua. Tästä on väännetty niin paljon.

Ja ei. Poliisit eivät syynää piikkejä niin tarkasti kuin mopoja, saa aika huono tuuri olla jos dynoon meinaavat viedä. Asiallisesti kun ajaa niin tuskinpa dynoon ovat heti viemässä.
T-Doggy
Liittynyt:
4.8.2007 22:03

ViestiKirjoittanut T-Doggy » 25.6.2009 2:18

Rokik kirjoitti:Kuinka herkästi poliisit ottaa pyörän testipenkkiin tehomittauksia varten? Voiko katsoa onko täysteho muilla tavoilla? Ja mitähän rangaistuksia tulee jos jää kiinni TT-pyörästä...ajo-oikeudetta ajaminen, tuleeko muuta?


Hyvin harvinaista on joutua penkkiin. Omalla ajotyylillään tähän pystyy vaikuttamaan, ettei vedä joka paikassa tuppunurin ja kiihdyttele. Jostakin syystä kisaenskat on poliisiherkkiä. :lol:
Joltakin tällä foorumilla vietiin kilvet pelkällä testaamalla kiihtyvyyttä 200metrin matkalla.
Rangaistuksia ja kuluja tulee muun muassa ajo-oikeudetta ajamisesta, penkityskuluista, uudelleenkatsastuksesta ja ajoneuvon muista mahollisista puutteista(kilvenkulma, vilkut, valot jne)
sekä vuoden suortuskielto. Veroja ei siis tule niinkuin mopoissa!
Tämä kaikki on kuitenki hyvin epätodennäköstä.
PASKAJAKE
Liittynyt:
25.10.2008 15:38

ViestiKirjoittanut PASKAJAKE » 25.6.2009 20:09

Moro, eli mikä kevareista on kaikkein tehokkain vakiona, entäs täystehosena? Ja mukaan kaikki enskat supermotot kyykyt ym..

E: Niin ja tarkotan huippunopeuttaa en mitään hpita
Kipinä
Pyörä:
Kawasaki z750
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
28.4.2007 22:59

ViestiKirjoittanut Kipinä » 25.6.2009 20:22

Vakiona 11kw on maksimi, jota saat ajaa A-1 kortilla, ja taitaa olla kisaenskat, kuten KTM,GG,Husqvarna ja Temmi olla tehokkaimmat.
Ei tämmösiä tarvita c(:
huss_
Pyörä:
Tm 250 Smr
Paikkakunta:
Pudasjärvi
Liittynyt:
30.9.2008 20:38

ViestiKirjoittanut huss_ » 25.6.2009 21:25

lep kirjoitti:Moro, eli mikä kevareista on kaikkein tehokkain vakiona, entäs täystehosena? Ja mukaan kaikki enskat supermotot kyykyt ym..

E: Niin ja tarkotan huippunopeuttaa en mitään hpita

Ja ikää oli pyöreet 10? ;)
Ex: Honda Monkey, Yamaha Dt -07, PitPro Standard 150 -08, Husqvarna Sm HE -09, Tm Smr 250 -04
Darwin
Pyörä:
Yamaha Yzf-R 125 '09
Liittynyt:
3.2.2009 15:04

ViestiKirjoittanut Darwin » 25.6.2009 22:22

Kipinä kirjoitti:Vakiona 11kw on maksimi, jota saat ajaa A-1 kortilla, ja taitaa olla kisaenskat, kuten KTM,GG,Husqvarna ja Temmi olla tehokkaimmat.

Se kysy huippunopeutta ei heppoja. Ei taida kotari viedä huipuissa saatikka temmi.

lep: osta potkulauta.
akiko
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
14.9.2008 18:57

ViestiKirjoittanut akiko » 25.6.2009 23:37

No TT tottakai ;)