-SP- kirjoitti:No ensinnäkää kisaenska ei kyllä kiihdy sataseen 5sekunnissa ja toisekseen 75% kotarin omistajista ei todellakaan luule pätkivänsä mitä tahansa autoa.. tämä luulo tulee näiltä mopopojilta, jotka luulevat, että kotari vie vaikka formulaa
Ja omasta kokemuksesta voin sanoa, että kyllä viritetyn 200sx:n perässä tuli hyvinkin pysyttyä, mutta voivoi, kun kävi hassusti satasen jälkeen, että oikeen itteeki nauratti
Kyllä kisaenskalla melko helposti viedään se 100-200m kiihdytys, kun se repii sen kolminumeroisen luvun tauluun melko nopeaa, mutta se auto tulee viimeistään siinä vaiheessa ohi, ku pyörä ei kulje lujempaa (ylläri?). Tietenki jos esim. ladasta puhutaan, niin ei välttämättä tulekkaan ohi missään vaiheessa.
Täälläkään ei taida olla kellään nuorella niin tehokasta autoa, että pätkisi esim. TT-hussen kiihdytyksessä, saatikaan sitten Hm Crm:ää (pakko myöntää että lapsetti, niin piti näyttää veljen Hm:llä eräälle amikselle, että ei se Corolla oo maailman tehokkain auto).
Mutta suurimman osan ajasta järki pysyi kuitenkin päässä ja kaksi kevarivuotta meni ilman onnettomuuksia ja tielle jäämisiä, vaikka ajoinki 125:lla Hussella, joka "leipoo ihan varmasti jos ei ota öljypumppua pois käytöstä".
Ex: Honda Monkey, Yamaha Dt -07, PitPro Standard 150 -08, Husqvarna Sm HE -09, Tm Smr 250 -04