Anonyymi122 kirjoitti:Ite en edes uskaltanut mopoaikoina kokeilla laittaa tankkiin 95€:ta.
Herranjumala! Huono tankkaaja saa olla, että 95 euroa saat tuhlattua.
Anonyymi122 kirjoitti:Ite en edes uskaltanut mopoaikoina kokeilla laittaa tankkiin 95€:ta.
zx-cv kirjoitti:Pitäis rengas käydä vaihtamassa liikkeessä. Pitääkö ratas ja jarrulevy irroittaa, vai voiko jättää paikalleen?
Entä milläs aineella sais puhdistettua helpoiten keskiön ja pinnat. Esim. kaikkia pinnoja en millään jaksa hinkata yksitellen, niin toimiikö joku liuotinpesuaine oikeasti noita kaikenmaailman öljyjä vastaan? Tähänmenmennessä on kaikki liuotinpesuaineet ollut täysin tehottomia tota öljyä vastaan.
zx-cv kirjoitti:Pitäis rengas käydä vaihtamassa liikkeessä. Pitääkö ratas ja jarrulevy irroittaa, vai voiko jättää paikalleen?
Kumit pois, ja pinnat piiloon, keskiökin jos et halua sitä maalauttaa mut pinnat on ainoa joita ei saa maalata, hintaa satasen pintaan jos ei firma käytä ryöstöveloitusta.j|m| kirjoitti:Vanteisiin pitäs saada talvella väriä, mutta minnekkäs vien, pulveriin vai johonkin muuhun? varmaan pinnat/keskiöt/kumit tulee ainaki tossa teipata piiloon, entä muuta? ja paljonkaha etu ja takavanteen maalaus tulis maksamaan?
Ostat 130-lenkkiset niin riittää varmasti, ja lyhennät sopivaksi.Clutch kirjoitti:Pitäisi ostaa uudet 428 ketjut. Alkuperäsesti on 126lenkkiä 16-49 rattailla. Mulla nytten uudet rattaat jotka 14-49 niin mimmoset ketjut sitte hommaan? Pari lenkkiä lyhyemmät jos löytyy vai miten olis järkevimmin.