mustavi kirjoitti:Ai niin, olitko lukenu tietopankin esittelyn CBF:stä (TM-koeajo 2009 linkitettynä ym.)?
http://www.motot.net/wiki/V%C3%A4h%C3%A ... 125-mallit
Mietin vielä Sun mittas ja mökki-soratien vuoks olisko Derbi Terra (1kpl) tai CLR125 (2kpl) kenties vaihtoehtoja endurotyyliin? Terraa on vain jokunen kappale Suomessa, yks siis myynnis Pohjanmaalla 1.150€ pyyntiin, mikä on Varren suuntainen täyden 11kW pitsikansisinkulla. CLR taas järkipyörän vähä sorapolkusuuntaan puettuna (oliko peräti samansukuinen XL-konekin) joista toinen myynnissä oleva ajokoulupyöränä ollu aika edullinen, toinen aika hintava imho. Ton 182cm saat viikkailla pariin kertaan ainaki jos meinaat mahtua ajaan pienikokosimmilla 160cm-aasiamittasille tehdyillä järkipyörillä Touhottaessa lisäsin Terran/Mulhacenin suomenkielisten manuskojen latauspaikan ja koneestakin jonku korjausoppaan tapaisen (korjauskurssipruju vai mikä lie) esikatseltavaks (maksullinen lataus).
CBFstä olen lukenut varmaan kaiken, mitä suomeksi tai englanniksi on kirjoitettu. Molemmat pyörät mitä laitoit vaikuttais aika pätövehkeiltä omaan käyttöön. Just tuli käytyä tuossa metsälammella kalassa (noin 4 km hiekkatietä/suunta) skootterilla, ja se ei todella ole kulkuneuvo tuollaisille teille, vaikka ihan näppärästi siellä kyllä meneekin.
Omana mopona mulla oli Honda Monkey, ja sen seurauksena olen täydellisesti Hondamies, mitä tulee kaksipyöräisiin. Tästä ominaisuudesta kyllä yritän päästä eroon mm. ajelemalla Peugeot Speedfight II skobolla.
Oikeastihan kiinnostaisi Honda CRF250L, mutta ne pyörii budjettipyöräilijälle aivan järjettömissä hintaluokissa.
2014: 2 viikkoa ajelua Kymco People S 250 skootterilla
2012: MP-kortti: Kawasaki ER6-n
2002-2014: Honda Monkey Z50J vm.94