Yöllä ja muutenki jos vähän liikennettä niin vähän päästellään reippaammi
kylillä koitan rajotusten mukaan mennä mut motarilla se 10km/h ylinopeus on normi vauhti
Kimmo69 kirjoitti:Ei ole _mitään_ järkeä ostaa mitään vähänkään kisasempaa kevaria, korjaus, siis ei mitään pyörää, jos ei aio ajaa "agressiivisesti" tai sitten aja samalla pyörällä esim enskaa ym. Sivu tai kaks sitten ollut juttu ei ollut trollausta! Vaan täyttä totta, tiet on kilparatoja. Muita vastaan, tai sitten aikaa vastaan. Oikein säälittää ne jotka esim. kotarilla röpöttää rajotusten mukaan, mikseivät sellaiset ihmiset osta Yamaha XT tai YBR ?
Only go, no show, thats the deal here in Finland ? Fuck the touring! Ride hard, live forever. And remember, respect is everything!
Ei ole _mitään_ järkeä ostaa mitään vähänkään kisasempaa kevaria, korjaus, siis ei mitään pyörää
Kimmo69 kirjoitti:Kyllä sä ehdit joka paikkaan tietämään mun omat asiani paremmin kun minä itse. Ja kyllä se ihan sitä just tarkoittaa. Topicin nimi oli muistaakseni Ajotyylisi? jonka tarkoitus on kai et sinne mennään oma tyyli kertomaan.
shake kirjoitti:Keli kuin keli, kokoajan lämätiskissä! Nopeusrajoitukset eivät ole koskaan merkinneet mitään! Autoista ohi keskiviivaa pitkin jos ei muuten pääse, kylillä keula pystyssä 50% ajasta, kaveri kyydissä tai ei! Poliiseja en pelkää koska yhtäkertaa lukuunottamatta olen päässyt aina karkuun. Periaatteeni on että jos ei koneesta oteta kaikkea irti mitä saa, niin ei pidä ajaa ollenkaan! Pyörähän on tt apikka. Kun apikalla ajo alkaa kyllästyttämään, otan 250cc hondan alle ja lämätiskissä tielle! Toki myönnän että lipsahduksia on meinannut sattua kisa-ajossa, mutta hengissä vielä ollaan! Ajotyylini on nyt ja aina sama, se ei tule koskaan muuttumaan! FUCK THE TOURING!!!
Remember, respect is everything!