Ja toinen mikä ärsyttää melko rumasti on kun ei meinaa saada detsin vilkkuja pelaamaan kun oikasee jostain ja kun ei meinaa löytyä että mistä...
MiniMies kirjoitti:'-' kirjoitti:Joo
No huhhuh, ollu kyllä varmaan tiukkaa vika vuonna Mulla oli ekana vuonna vissiin 26 tai 27 kurssia, ja nyt toiselle taisin joku 30 ottaa.. Melko paljo jää kyllä vikallekki mut ei voi mitää enää, ois pitäny ekana vuonna käydä enemmä.. Vanhat kanssa vähän vituttaa mutta pakko neki on tanssia ellei haluu aiheuttaa pettymystä tytsylle
Pattes798 kirjoitti:Nyt kyllä vehjettää ihan tosissaan kun maanantaina pitäs lukioon raahautua ja otin ekalle vuodelle niinkin helpon määrän kursseja kun 36, eli aikalailla taitaa harrastukset ja viikolla kyläringit jäädä tekemättä
Ja toinen mikä ärsyttää melko rumasti on kun ei meinaa saada detsin vilkkuja pelaamaan kun oikasee jostain ja kun ei meinaa löytyä että mistä...
Pattes798 kirjoitti:Nyt kyllä vehjettää ihan tosissaan kun maanantaina pitäs lukioon raahautua ja otin ekalle vuodelle niinkin helpon määrän kursseja kun 36, eli aikalailla taitaa harrastukset ja viikolla kyläringit jäädä tekemättä
MiniMies kirjoitti:Ai että, sulla on kyllä hauskaa ykkösen jälkeen.
Extract´ kirjoitti:Jätkäl varmaa vapaa-aikaa loppu lukio =D
Touko kirjoitti:Mitä vittua, ite just ja just saan edes ne tarvittavat 75 kurssia täyteen
xtrem3 kirjoitti:Juu pirkossa oon. Onko se se mito jossa on oranssia teippiä vähän siellä täällä? Juu ja mulla tosiaan on se musta Hyosung Cometti
240turbo kirjoitti:Amis, autopuoli-> tee hommas ja lähe kotiin ja 3. vuosi alkaa enää 2 päivää -.-