Ranex89 kirjoitti:kyllähän sillä 125cc rossilla ajaa hissukseen kun se ei yksinkertasesti kule mihinkään!=D
Just, ihan koska vaan saat tulla koittaan radalle..
Ranex89 kirjoitti:kyllähän sillä 125cc rossilla ajaa hissukseen kun se ei yksinkertasesti kule mihinkään!=D
En tiedä oletko tätä jo lukenut mutta siellä on ihan hyviäkin vinkkejä.Veikko kirjoitti:Konna- kirjoitti:Ei muutaku puhumaan ympäri. Ajele vaikka virimopolla tutkaan
Juu oon yrittäny koko aja mut se aina vaa suuttuu ku yritän puhuu sille siitä. Mitä te sanoitte että saitte tehä kortin.
RR#1 kirjoitti:mä ajoin ekan kerran tänä kesänä (olen 14). ja pyörä oli aprilia af futura (tt). ja ajelin ensin pikkasella suoralla ja aika nopeasi se sen 120 otti.. noh sitten oltiin sen kaverin pihassa ja katottiin että helevetti customi meni ohi , noh ei siinä muuta miettiny ku että PERÄÄN! noh pääsinhän minä siitä ohitse.. ja kypärää eikä paitaa ollu.
Oli ihan pakko vittuilla.. sana "piikki" kyllä on olemassa, sillä tarkoitetaan sellaista terävää objektia..Juha S kirjoitti:Zagwe kirjoitti:
Eikös tuolla "piikillä" tarkoitettu pyörissä kyllä 250cc pyöriä?!?!
ei tarkoitettu. sanaa "piikki" ei oikeastaan ole ees olemassa, se on vain lyhenne satapiikistä. mutta turha tätä kinastaleua on jatkaa, mielestäni virimopoa ei lueta edes kevytmoottoripyöräksi. piste.