Se on kyllä jännä että itse en ole kuullut noista "satunnaisista" leipomisista (mitä lie yrität noilla tarkottaa) juuri koskaan, vaikka olen seuraillu näitä husutopikkeja ja sun muita tässä parin vuoden ajan. Kavereiltakaan tullut koskaan kuultua vaikka husseja löytyy kaveripiiristä ympäri savoo, ainoastaan niitä missä porukat on itse kertonu, että kävi ennestään liian laihalla, tai sitten niitä: "leipo, en tiiä miks", joka kertoo usein ajajan taidottomuudesta. Ja ylipäätään tiedoks näihin kakstahtisiin on "tarkotus" vaihtaa se suutin siinä +-5 (ainakin kisaenskoissa) jos näkee niin, mutta ei ole välttämätöntä. Ja toi sun oletus että pärrä leipoo heti 5 asteenmuutoksen yhteydessä on myös aika huteralla alustalla
(rajatapauksissa missä esim. on ollut jo ennen muutosta ollut liian pieni suutin voi tietysti olla mahdollista). Ei se mikään ihme ole, että pistetään leikkaaminen kuljettajan piikkiin kun vähän väliä lukee täältä näiden kommentoijien nimiä ja pyöriä, ihan esimerkkinä vaikka hussepoika96 ja pyörä Hva '12. Harvemmin ne tälläset osaa ajaa näillä oikein. Tuntuu vaan että sä olet taas yks niistä joka kuulee huhuja ympäri maita ja mantuja ja väität niistä sitten kivenkovaa ihan faktoina ja tilastoina täällä. Kuten lainaus "Mutta täytyy joskus kattoa asioita tilastojen valossa", niin minkä ihmeen tilaston valossa sä katot näitä "asioita"?
Oli nimittäin ihan pakko päästä pätemään peppukipeydestäni, sen perusteella kun seurailin sun tarinoitas jo toisessa topikissa aikasemmin.